Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Paumola seitsemäs maailmancupin päätöksessä Tsekeissä

Lumilautaliitto

Paumola seitsemäs maailmancupin päätöksessä Tsekeissä

Julkaistu: 20.03.2016 klo 17:31
Julkaisija: Lumilautaliitto

Slopestylen maailmancup saatiin päätökseen Tsekeissä Spindleruv Mlynissä, jossa Ville Paumola sijoittui parhaana suomalaisena seitsemänneksi. Myös finaaliin päässeen Janne Korven sijoitus oli yhdeksäs, ja finaalin ulkopuolelle miehissä laskeneen Nuutti Niemelän sijoitus 16:s.

Tiukan finaalin voitti Iso-Britannian Jamie Nicholls pistein 87,14. Paumolan pisteet olivat 77,45 ja Korven 54,67.

- Mukava oli laskeskella. Ehkä päällimmäisenä jäi mieleen vähän outo tuomarointi sekä naisissa että miehissä, mutta semmoista se välillä on. Omasta mielestäni eka rani oli ihan jees, enkä osaa sanoa mistä se tällä kertaa jäi kiinni. Tästä jatkan vielä Andorraan Total Fightiin ja sieltä SM-kisoihin Vuokattiin Paumola kommentoi.

- Hyvää tappelua meidän koko jengiltä Tsekeissä. Pienestä se oli tällä kertaa kiinni. Kun miettii voittajan rania, niin olisi meillä ollut täydet saumat kepittää se sieltä pois. Pienistä virheistä rokotettiin aika paljon, ja nyt kävi näin. Tiukka finaali oli ja pienet erot joka tapauksessa, päävalmentaja Antti Koskinen kommentoi.

Naisten kisan voitti Saksan Silvia Mittermueller pistein 78,54. Parhaana suomalaisena oli Ella Suitiala 13:s pisteillä 64,75. Merika Enne oli 18:s.

Paumolan rani: alley oop frontside rodeo 720, frontside blunt slide 450, switch board slide 450, backside 180 switch 50-50, switch backside 1260

Tulokset miehet: http://www.fis-ski.com/snowboard/freestyle-snowboard/events-and-places/event=37384/race=12482/

Tulokset naiset: http://www.fis-ski.com/snowboard/freestyle-snowboard/events-and-places/event=37384/race=12482/?season=2016&discipline=HP,BA,SBS&gender=all&race_id=12481&sector=SB

freestylejoukkueen päävalmentaja Antti Koskinen, email. antti.koskinen@fsa.fi / puh. 045 670 2060
tiedottaja Tuukka Tams puh. 044-5431740 / email. tuukka.tams@fsa.fi

A-maajoukkueen viralliset yhteistyökumppanit ovat Veikkaus, Ruka, Honor ja Dextra.

Lumilautaliiton mediapankki:

Suomen Lumilautaliitto