Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Olympialaisten taekwondokisakatsomo Turussa torstaina 18.8.

Suomen Taekwondoliitto ry

Olympialaisten taekwondokisakatsomo Turussa torstaina 18.8.

Julkaistu: 05.08.2016 klo 16:30
Julkaisija: Suomen Taekwondoliitto ry

Kaikki mukaan kannustamaan Suvia olympialaisissa!

Suomen Taekwondoliitto järjestää yhdessä Budokwai Taekwondon kanssa virallisen kisakatsomon Suvi Mikkosen olympiaotteluille.

Kisakatsomoon ovat kaikki tervetulleita. Paikalle toivotaan myös median edustajia, joten liiton/seurojen/Suomi-vaatetus on oikein tervetullutta, samoin muu asiaan kuuluva rekvisiitta, kuten pikkuliput.

Otteluiden kommentaattorina kisakatsomossa toimii nuorten olympiavalmentaja Jarkko Mäkinen. Rion olympialaisten katsomisen lisäksi luvassa ovat Jarkon ohjaamat otteluharjoitukset, Olli Siltasen ja Kimmo Thain murskausharjoitukset sekä muuta ohjelmaa. Kannustusvirettä ylläpitämään on tarjolla Suomi-Korea-fuusioruokaa hintaan 5 € per syöjä. Ruokailuilmoittautumiset 12.8. mennessä jyrki.jalonen@gmail.com, muuten ennakkoilmoittautuminen ei ole tarpeen.

Tilaisuus on klo 22.00 asti ikärajaton, sen jälkeen K-18.

Aikataulu torstai 18.8.: 15.00 - 18.45 kisastudio (alkukierrokset) 19.00 - 20.00 otteluharjoitukset kaikille 21.00 - 23.45 kisastudio (neljännes- ja semifinaalit) 23.45 - 02.00 väliaikaohjelmaa 02.00 - 04.30 kisastudio (keräilyerät ja mitaliottelut)

Paikka: Budokwai Taekwondon dojang Saippua Center Kirstinkatu 1 20200 Turku

Lisätietoja: Suomen Taekwondoliiton pääsihteeri Tatu Iivanainen, 0400-519531, tatu.iivanainen@taekwondo.fi

Taekwondo on olympialaji, joka tarjoaa kansainvälisestä kilpaurheilusta kiinnostuneille lähes rajattomat kehitysmahdollisuudet. Taekwondo on samalla myös perinteinen kamppailulaji, itsepuolustuslaji ja kuntoliikuntamuoto. Laji tarjoaa erittäin monipuolisen ja haastavan harrastuksen, jota kaiken ikäiset voivat harjoitella omien tavoitteiden ja kiinnostuksen mukaisesti. Taekwondossa on neljä osa-aluetta: ottelu, liikesarjat, itsepuolustus ja murskaus.

www.suomentaekwondoliitto.fi
office@taekwondo.fi
p.0400 519 531 (pääsihteeri Tatu Iivanainen)