Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Odotetut Road to the NHL Winter Classic 2016 –dokumentit tuovat joulun Viasat Sportin ja Viaplayn katsojille

Viaplay

Julkaistu: 11.12.2015 klo 14:54
Julkaisija: Viaplay

Viasat Sportin ja Viaplayn urheiluvuosi 2015 huipentuu suositun Road to the NHL Winter Classic – realitydokumenttisarjan uusimpaan tuotantokauteen. Uudet jaksot esitetään Viasat Sport Finland-kanavalla ja Viaplay-palvelussa välittömästi Pohjois-Amerikan ensi-esityksen jälkeen. Dokumenttisarja pohjustaa Viasat Sport Finland-kanavalla ja Viaplayssa suorana esitettävää uudenvuodenpäivän Bridgestone NHL Winter Classic –ottelua Boston Bruinsin ja Montreal Canadiensin välillä.

Road to the Winter Classic 2016 –sarja on Emmy-voittaja Ross Greenburgin tuottama neliosainen reality-dokumenttisarja, joka kertoo Boston Bruinsin ja Montreal Canadiensin valmistautumisesta uudenvuodenpäivänä pelattavaan ulkoilmaotteluun. Sarjan uusimman tuotantokauden ensimmäinen osa esitetään Suomen tv-ensi-illassa torstaina 17.12. klo 22.00 Suomen aikaa.

Road to the Winter Classic 2016 –sarjan esitysaikataulu Suomessa:

Road to the Winter Classic 2016, osa 1

Ensi-esitys: 17.12. klo 22.00

Road to the Winter Classic 2016, osa 2

Ensi-esitys: 24.12. klo 20.30

Road to the Winter Classic 2016, osa 3

Ensi-esitys: 31.12  klo 21.00

Bridgestone NHL Winter Classic 2016

Boston Bruins – Montreal Canadiens

Suora lähetys: 1.1. klo 19.30 (studio ja ottelu)

Road to the Winter Classic 2016, osa 4

Ensi-esitys: 7.1.

NHL Winter Classic –maraton lämmittää kotikatsomot vuoden 2016 ohjelmasarjaan

Lämmittelynä tämänvuotiseen Road to the Winter Classic –sarjaan ja uudenvuodenpäivän otteluun Viasat Sport Finland ja Viaplay esittävät edellisvuosien dokumenttisarjat ja ulkoilmaottelutottelut todellisena NHL-fanin ohjelmamaratonina joulukuun aikana. Ennakkopalat huipentuvat joulupäivänä ja tapaninpäivänä, jolloin ohjelmiston täyttävät yhteensä 12 jaksoa Road to the Winter Classic- ja Road to the Stadium Series  -jaksoja vuosilta 2014 ja 2015 sekä vuosien 2014 ja 2015 ulkoilmaottelut. Viaplay-palvelusta löytyy myös joulun pyhinä katsottavaksi vuosien 2010-2012 Winter Classic –ottelut.

LIITE: Viasat Sportin ja Viaplayn NHL Winter Classic–maraton, esitysaikataulu Suomessa.

Antti Nikkanen

Consumer Offering Manager

Viasat Finland

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.