Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Nuorten MM-kilpailut 12-15.11.2015, toinen kisapäivä

Suomen Karateliitto Ry

Nuorten MM-kilpailut 12-15.11.2015, toinen kisapäivä

Julkaistu: 13.11.2015 klo 09:30
Julkaisija: Suomen Karateliitto Ry

Karate, Nuorten MM-kilpailut
12-15.11.2015 Jakarta. Indonesia

Toinen kilpailupäivä

Perjantana tulessa oli suomalaisista Säde Tiger sarjassa U18 -53kg. Hän pääsi arvalla suoraan toiselle kierrokselle missä kohtasi Meksikon Alix Hernandezin. Säde aloitti ottelun hienosti menemällä 1-0 johtoon. Meksikolainen pystyi kuitenkin tasoittamaan tilanteeksi 1-1. Kumpikaan ottelija ei pystynyt lisäämään pistetiliään ja ottelu päättyi tasapisteisiin 1-1, joten turvauduttiin tuomariäänestykseen joka meni Hernandezin äänin 2-3

Huomenna lauantaina tatamilla ovat U21 ikäluokan ottelijat Joni Kolari sarjassa -60kg ja Aaro Tuominen sarjassa -75kg

Lisätietoa joukkueesta:

Valmentajat:

Petri Tuominen +358 40 5058770 Petri.Tuominen@emctalotekniikka.fi

Anssi Kaltevo +358 50 3141 201 anssi.kaltevo@karateliitto.fi

Lisätietoa aikatauluista, tuloksia:

Suomen karateliitto edustaa suomalaisia karateseuroja yli tyylisuuntarajojen. Liitossa on tällä hetkellä yli sata jäsenseuraa.

Karateliiton tarkoitus on "edistää ja kehittää karatea ja muita samantapaisia kamppailulajeja Suomessa ja toimia näiden kamppailulajien yhdistysten valtakunnallisena keskusjärjestönä kilpa-, kunto-, nuoriso-, ja muussa kamppailulajeihin liittyvässä toiminnassa."

Suomen karateliitto edustaa suomalaista karatea maailmanlaajuisissa karaten katto-organisaatioissa kuten Maailman karateliitto (WKF) ja Euroopan karateliitto (EKF).