Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Nuorille Leijonille oma postimerkki

Nuorille Leijonille oma postimerkki

Julkaistu: 15.01.2016 klo 14:30
Julkaisija: Posti Group

Omakuvapostimerkki nuorten MM-jääkiekon kultajoukkueen kunniaksi tulee myyntiin Postin verkkokauppaan 15. tammikuuta. Kotikisoissa loistaneista Nuorista Leijonista postimerkkiin ikuistetaan Miro Keskitalo, Kasperi Kapanen sekä Vili Saarijärvi. Postimerkin kuvan on ottanut Yelena Rusko heti voittomaalin jälkeen loppuottelussa 5.1.2016. Postimerkin suunnittelusta vastaavat Susanna Rumpu ja Ari Lakaniemi.

Omakuvapostimerkkinä toteutettava merkki on 1. luokan ikimerkki. Sitä voi ostaa Postin verkkokaupassa (www.posti.fi/ostoksille) 10 kappaleen arkissa hintaan 11,00 euroa / arkki 15. tammikuuta alkaen.

– Haluaisimme tuoda postimerkissä esille sitä positiivista energiaa mitä Nuoret Leijonat tarjosivat kansalle koko turnauksen ajan sekä peleissä että iloa ja itsevarmuutta hehkuvissa haastatteluissa, Design Manager Tommi Kantola Postista kertoo.

Postimerkkiin pääsy on kunnia-asia ja osoitus yhteiskunnallisesti tärkeästä asemasta tai suuresta saavutuksesta. – Mielestämme tämä MM-kulta on ehdottomasti sellainen, Tommi Kantola sanoo.

– Tämä on kunnianosoitus koko Nuorten Leijonien joukkueelle ja loistavasti sujuneille MM-kotikisoille. Joukkueen puolesta haluan vielä kerran kiittää myös mahtavasti turnauksessa mukana elänyttä suomalaisyleisöä, jonka kannustus oli aivan omaa luokkaansa, MM-kisojen pääsihteeri ja Suomen Jääkiekkoliiton urheilutoimenjohtaja Timo Bäckman iloitsee.

Posti Group

Postin MediaDesk, puh. 020 451 3366, ma-pe klo 9.00-16.30

Suomen Jääkiekkoliitto

Urheilutoimenjohtaja & Nuorten MM-kisojen pääsihteeri Timo Bäckman, puh. 0500 431 642

Viestintäpäällikkö Henna Malmberg, puh. 040 573 7572

Kuvamateriaalia tiedotusvälineiden käyttöön:

Tutustu Postin verkkokaupassa kaikkiin myynnissä oleviin postimerkkeihin www.posti.fi/ostoksille.

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 1 859 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 23 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.