Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Nousija LASB piinasi mestari Classicia - 1397 katsojaa näki niukan kotivoiton

Salibandyliitto

Nousija LASB piinasi mestari Classicia - 1397 katsojaa näki niukan kotivoiton

Julkaistu: 21.09.2016 klo 21:17
Julkaisija: Salibandyliitto

Salibandyliigan hallitseva mestari Classic aloitti kautensa kohtaamalla kotonaan Tampereella Divarin mestari LASB:n. Liiganousija kiusasi suosikkia ennakkoluulottomasti loppuun saakka mutta sai taipua 1 397 katsojan edessä lukemin 5-4.

Nuorten maailmanmestari Rasmus Kainulainen laukoi vielä päätöserän alussa LASB:n tasalukemiin 3-3, mutta sitten karkasi Classic. Riku Reunamäki nosti rystyltä isännät edelle, ja Sami Johansson kiskaisi vielä takakulmaan lukemiksi 5-3. LASB:n konkarivahvistus Mikael Järvi kavensi seitsemän minuuttia ennen loppua, mutta tasoitukseen asti ei LASB enää venynyt.

Nico Salo oli Classicin illan tehomies saldollaan 1+2, Justus Kainulainen syötti vieraiden osumista kaksi.

Salibandyliiga jatkuu perjantaina otteluilla EräViikingit - Classic ja Westend Indians - SalBa.

Salibandyliitto on valtakunnallinen liikunta- ja urheilujärjestö, jonka sarjoihin osallistuu yli 50 000 pelaajaa. Salibandya ja sählyä harrastaa Suomessa n. 400 000 henkilöä.

Seuraa meitä: floorball.fi | facebook | twitter | instagram