Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Nokian KrP hurjana päätöserässä - seitsemän maalia ja vierasvoittoon

Salibandyliitto

Nokian KrP hurjana päätöserässä - seitsemän maalia ja vierasvoittoon

Julkaistu: 06.10.2016 klo 21:41
Julkaisija: Salibandyliitto

Nokian KrP nappasi jo syksyn neljännen voittonsa Salibandyliigassa kun nousija Steelers kaatui Hämeenlinnassa 9-5. Pisteiden kohtalo ratkesi päätöserässä, jossa nokialaiset latoivat seitsemän osumaa nousten kahden maalin tappioasemasta voittoon.

Vielä kolmannen erän alussa Nico Jonaeson nosti Steelersin 4-2-johtoon, mutta sitten otti ohjat Henri Johansson laukomalla vain 29 sekuntia myöhemmin kavennuksen ja seuraavassa vaihdossaan pelin tasoihin. Johansson viimeisteli hattutemppunsa ylivoimalla vain kaksi minuuttia myöhemmin, ja Jere Oksasenkin maalattua vieraat menivät menojaan.

Steelersin Nico Jonaesonin ulosajo ja Nokian Henri Mäenpään viisiminuuttinen viisi minuuttia ennen loppua toivat kaukaloon niin paljon tilaa, että KrP takoi tasavajaalla vielä kolme osumaa ja Steelers yhden.

Ottelun pistehai oli yhdellä maalillaan ja kolmella maalisyötöllään nokialaisten puolustaja Morics Krumins.

Salibandyliiga jatkuu perjantaina otteluilla Oilers - Steelers Espoossa ja Classic - TPS poikkeuksellisesti Loimaalla.

Salibandyliitto on valtakunnallinen liikunta- ja urheilujärjestö, jonka sarjoihin osallistuu yli 50 000 pelaajaa. Salibandya ja sählyä harrastaa Suomessa n. 400 000 henkilöä.

Seuraa meitä: floorball.fi | facebook | twitter | instagram