Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Nokialaisille toinenkin voitto Salibandyliigassa - nousija LASB taipui 7-4

Salibandyliitto

Nokialaisille toinenkin voitto Salibandyliigassa - nousija LASB taipui 7-4

Julkaistu: 26.09.2016 klo 20:41
Julkaisija: Salibandyliitto

Nokian KrP voitti myös syksyn toisen ottelunsa Salibandyliigassa, kun nousija LASB sai taipua Tampereen Raholassa maalein 7-4.

Viikonloppuna Oilersilta ensimmäisen liigapisteensä napannut LASB nousi tänään toisen erän alussa lukemiin 3-2, mutta ennen toista taukoa isännät lisäsivät vauhtia. Ilkka Mäkipää laukoi eron kahteen, ja lisää oli tulossa. Erän loppuun Henri Johansson iski lukemiksi 5-2 ja päätösjakson alkuun Ville Kangasmäki 6-2.

Heikki Hätösen ja Tino Nivalan kavennukset viimeisen vitosen aluksi nostattivat vielä lahtelaisten toiveita, mutta vieraiden yrittäessä ilman maalivahtia kiskaisi Tommi Merto loppunumerot tyhjään verkkoon.

Salibandyliiga jatkuu torstaina otteluilla TPS - SalBa ja Nokian KrP - SPV.

Salibandyliitto on valtakunnallinen liikunta- ja urheilujärjestö, jonka sarjoihin osallistuu yli 50 000 pelaajaa. Salibandya ja sählyä harrastaa Suomessa n. 400 000 henkilöä.

Seuraa meitä: floorball.fi | facebook | twitter | instagram