Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » MUISTUTUS JA TÄSMENNYKSIÄ: Mäkihyppymaajoukkueet ja maastohiihtäjiä tavattavissa Skiexpossa

Hiihtoliitto

Kutsu.
Julkaistu: 27.10.2014 klo 15:18
Julkaisija: Hiihtoliitto

Tervetuloa kuulemaan mäkihyppymaajoukkueiden tuoreet kuulumiset maailmancup-kauden alla ja seuraamaan kauden ensimmäistä Minimäkimieskisaa.

Aika: pe 31.10. klo 14.00

Paikka: Skiexpo, Messukeskus, Hiihtokeskusalue, halli 6

Paikalla: Miesten A-maajoukkueen Janne Ahonen, Lauri Asikainen, Ville Larinto ja Olli Muotka, haastajaryhmän Sami Niemi ja päävalmentaja Jani Klinga. Naisten A-maajoukkeen Julia Kykkänen, Susanna Forsström ja päävalmentaja Kimmo Kykkänen.

Tilaisuudessa julkistetaan joukkue miesten maailmancupin avauskisaan Saksan Klingenthaliin 21.-23.11. Naisten maailmancup käynnistyy Norjan Lillehammerissa 5.12.

Tilaisuuden aluksi Hiihtokeskusalueen lavalla keskustellaan urheilun yhteistyökumppanuuksista. Keskustelussa ovat mukana mäkihyppääjä Janne Ahonen, hiihtokeskus Iso-Syötteen Jorma Terentjeff, Hiihtoliiton puheenjohtaja Jukka-Pekka Vuori ja Olympiakomitean huippu-urheiluyksikön johtaja Mika Kojonkoski. Urheilijoiden osuus alkaa n. klo 14.20.

Olympiamitalistit Sami Jauhojärvi ja Aino-Kaisa Saarinen ovat Skiexpossa perjantaina 31.10. TOP-SPORTin osastolla (6k101). Jauhojärvi klo 15.00-15.30 ja Saarinen klo 16.30-17.00.

Skiexpo-messuille voi akkreditoitua ennakkoon osoitteessa www.messukeskus.com/akkreditoituminen tai tapahtuman aikana Messukeskuksen Lehdistökeskuksessa (eteläinen sisäänkäynti, 2. kerros).

POHJOISMAISET HIIHTOLAJIT SKIEXPOSSA:
(ohjelmassa/henkilöissä pieniä muutoksia aiemmin ilmoitettuun)

PERJANTAI 31.10.

14.00
Paneelikeskustelu: Jorma Terentjeff, Jukka-Pekka Vuori, Mika Kojonkoski ja Janne Ahonen

Mäkihyppymaajoukkueiden kuulumiset, maailmancupin avauskisan joukkueen julkistus, Minimäkimies-Tourin avauskisa.

PAIKKA: Hiihtokeskusalueen lava, halli 6

15.00-15.30
Sami Jauhojärvi TOP-SPORTin osastolla (6k101)

16.30-17.00