Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Miesten telinevoimistelun maailmancup-kausi jatkuu Kroatiassa

Suomen Voimisteluliitto

Miesten telinevoimistelun maailmancup-kausi jatkuu Kroatiassa

Julkaistu: 25.04.2016 klo 10:11
Julkaisija: Suomen Voimisteluliitto

Miesten telinevoimistelun maailmancup-kausi jatkuu Kroatiassa Osijekin osakilpailun myötä 28.4.–1.5. Kilpailuissa Suomea edustavat Tomi Tuuha (permanto, renkaat & hyppy) ja Markku Vahtila (hevonen, renkaat & nojapuut) Voimisteluseura Helsingistä sekä Heikki Saarenketo (permanto & hyppy) Jyväskylän Voimistelijoista. Valmentajaksi osakilpailuun lähtee Timo Holopainen ja tuomariksi Timo Nuotio.

Telinevoimistelun maailmancupin kokonaiskilpailu ratkeaa 7.–9.10. Unkarin Szombathelyssa. Kokonaiskilpailun lopputulokseen lasketaan jokaisen voimistelijan neljän parhaan osakilpailun tulokset.

Suomen Voimisteluliitto on yksi Suomen suurimmista lajiliitoista, ja suurin tyttöjen ja naisten liikuttaja. Suomessa järjestetään kilpailutoimintaa kahdeksassa eri voimistelulajissa: akrobatiavoimistelussa, joukkuevoimistelussa, kilpa-aerobicissa, miesten telinevoimistelussa, naisten telinevoimistelussa, rytmisessä voimistelussa, TeamGymissä sekä trampoliinivoimistelussa. Jäsenseuroissa järjestetään toimintaa harrasteliikunnasta huippuvoimisteluun.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki