Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Maailman Suurin Hiihtoseura kokoaa suomalaiset MM-kotikisojen odotukseen

Lahti 2017

Maailman Suurin Hiihtoseura kokoaa suomalaiset MM-kotikisojen odotukseen

Julkaistu: 19.02.2015 klo 17:45
Julkaisija: Lahti 2017

TIEDOTE
19.2.2015

Lahdessa järjestetään kahden vuoden päästä historialliset seitsemännet pohjoismaisten hiihtolajien MM-kilpailut. Kotikisojen ympärille lähdetään nyt Falunin kisahuuman myötä kokoamaan hiihtolajeista ja Lahden MM-kisoista kiinnostuneiden yhteisöä, Maailman Suurinta Hiihtoseuraa.

Kannattajaklubiin liittyneet pääsevät varmistamaan itselleen etuosto-oikeuden pääsylippumyynnin alkaessa talvella 2016. Lisäksi kisojen viralliset yhteistyökumppanit tulevat tarjoamaan vain klubilaisille tarkoitettuja etuja ja tarjouksia. Jatkossa yhteisöä kutsutaan myös mukaan vaikuttamaan kisatapahtuman sisältöön.

- Toivomme, että Maailman Suurimmasta Hiihtoseurasta tulee jäsentensä näköinen yhteisö, jonka kanssa voimme alkaa yhdessä rakentaa MM-ilmiötä. Meille on tärkeää saada etukäteen toiveita ja ideoita, joiden perusteella voimme rakentaa MM-kisoista eri kohderyhmille ainutlaatuisen kokemuksen, kertoo MM-kisojen markkinointijohtaja Esa-Pekka Nykänen.

Maailman Suurimpaan Hiihtoseuraan voi liittyä osoitteessa: www.lahti2017.fi. Liittyminen ja jäsenyys on ilmaista. Huhtikuun loppuun mennessä mukaan liittyneiden kesken arvotaan MM-kisoihin 100 kpl kahden hengen VIP-lippupakettia.

Facebook: facebook.com/maailmansuurinhiihtoseura
Twitter: @Hiihtoseura2017