Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Lumitemppu-kisassa voit näyttää osaamistasi pikkusuksilla!

Hiihtoliitto

Lumitemppu-kisassa voit näyttää osaamistasi pikkusuksilla!

Julkaistu: 21.01.2016 klo 15:02
Julkaisija: Hiihtoliitto

Instagramissa alkoi vuoden alussa, 4. tammikuuta, pikkusuksien #lumitemppu-kisa. Skaba jatkuu maaliskuuhun saakka!

Mielikuvituksen kourissa olevaan suksitemppuiluun ja kuvaamiseen voivat osallistua kaiken ikäiset, millä tahansa suksilla. Ja niin myös kannattaa, sillä jaossa on huikeita palkintoja: Kisajaksolla on kaksi pääpottia, joista toinen on perhepaketti - 2+2 lippua - Lahden MM-kisojen etkoille, viralliselle perhepäivälle 21. helmikuuta!

Instagramissa pyörivässä kisassa on luvassa myös toinen toistaiseksi vielä salainen iso palkinto kisan viimeisellä viikolla. Tämä palkinto julkaistaan etkopakettijaon yhteydessä. Näistä voittajista päättää lumilajien raati. MM-etkopaketti laitetaan jakoon 8. helmikuuta ja toinen pääpalkinto 1. huhtikuuta.

#lumitemppu-kisassa palkitaan myös maanantaisin edellisen viikon voittaja - joka on Instagramissa tägillä #lumitemppu eniten sydämiä saanut kuva!

Lumilajit Liikuttavat -hanke haastaakin kaikki liittojemme seurat näyttämään osaamistaan! Joten nyt kaikki hiihtäjät, ampumahiihtäjät ja mäkihyppääjät - sukset jalkaan, kamera kouraan ja kuvaa tai videota Instagramiin!

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki