Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Lotta Backlund Kalevan kisojen penkkiurheilu-komentaattoriksi

Fennovoima Oy

Lotta Backlund Kalevan kisojen penkkiurheilu-komentaattoriksi

Julkaistu: 18.07.2016 klo 12:02
Julkaisija: Fennovoima Oy

Fennovoima Oy on tehnyt kolme päivää kestävän sopimuksen koomikko Lotta Backlundin kanssa. Sopimus kattaa Kalevan kisojen tapahtumien penkkiurheilu-kommentoinnin Fennovoiman Twitter-tilillä @Fennovoima, jonka Backlund ottaa haltuunsa perjantaina 22.7. klo 18.30 alkaen.

Livetviittaus kisatapahtumista noudattelee YLEn televisiolähetysaikoja kisatapahtumista.

– Etsimme määräaikaista vahvistusta some-tiimimme penkkiurheiluosastolle ja Backlund sopi tehtävään erinomaisesti. Hän on monipuolinen penkkiurheilija ja näkemyksellinen televisiolähetysten livekommentaattori. Toivomme Backlundin kommentoinnin tuovan viihdyttävän lisän kisojen kotikatsomoihin, Fennovoiman viestintäpäällikkö Heli Nikula kertoo.

Lotta Backlund on Suomen tunnetuimpia koomikoita. Hän on viime vuosina kunnostautunut erityisesti joukkuelajien kommentoinnissa omalla Twitter-tilillään.

Kalevan kisat järjestetään tänä vuonna Oulussa. Fennovoima on Kalevan kisojen pääyhteistyökumppani.

Heli Nikula
Viestintäpäällikkö, Fennovoima

Liitteenä olevien kuvien kuvaaja Pia Inberg

Fennovoima rakentaa Suomeen uutta ydinvoimaa, jolla tuotetaan vakaahintaista sähköä elinkeinoelämälle ja kotitalouksille, parannetaan Suomen sähköomavaraisuutta ja lisätään kilpailua sähkömarkkinoilla.