Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » ”Liikettä seudulle”: Maajoukkuelegenda Hannu Aravirta näyttää tien menestykseen tiimityössä

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Julkaistu: 03.08.2015 klo 06:00
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

”On vaikeata peitota joukkuetta, jolla ilmapiiri ja motivaatio ovat kohdallaan”, toteaa useita MM-mitaleja jääkiekkomaajoukkueen valmentajana voittanut Hannu Aravirta. ”Liikettä seudulle” -tilaisuudessa hän kertoo tiimityön, yhteistyöilmapiirin ja motivaation merkityksestä tulosten saavuttamisessa.

Tilaisuudessa esitellään myös Liikunnasta ja hyvinvoinnista liiketoimintaa-selvityksen tuloksia. Iltapäivän aikana järjestetään ideointityöpaja, jossa kyselyyn ja haastatteluihin osallistuneilla on mahdollisuus työstää liikunta- ja hyvinvointimatkailuverkoston perustamista Kotkan-Haminan seudulle.

LIIKE-hankkeessa on kartoitettu Kotkan-Haminan seudun liikunta- ja hyvinvointipalveluiden tarjontaa sekä selvitetty alan toimijoiden halukkuutta tulla mukaan seudulliseen toimintaverkostoon. Hankkeen tutkimuksen kohderyhmiin kuului seudun yrittäjiä, liikuntaseuroja, yhdistyksiä ja kunnallisia toimijoita. Kysely lähetettiin noin 450 henkilölle ja kyselyyn vastasi yli sata henkilöä, joista haastateltiin yli 90 henkilöä. Kyselyn ja haastattelujen tuloksena kohderyhmän tarpeet ovat tiedossa, ja työn pohjalta voidaan jatkaa verkoston rakentamista.

”Liikettä seudulle”-tilaisuus järjestetään 19.8.2015 klo 13-16 Eagle-talon auditoriossa 1. kerroksessa (Kyminlinnantie 6, 48600 Kotka, käynti talon pääsisäänkäynnistä).

Tilaisuuden tarkka ohjelma lähetetään elokuun alussa.

Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan tilaisuuteen 17.8. mennessä:

anne.fransas@cursor.fi

Tiedustelut: Anne Fransas, Cursor Oy, gsm 040 190 2518

LIIKE - Liikunnasta ja hyvinvoinnista liiketoimintaa –esiselvityshanke on Cursor Oy:n hallinnoima hanke ja  hankkeen päärahoittaja on Euroopan sosiaalirahasto (Hämeen ELY-keskus). Hankkeen tarkoituksena on kartoittaa alueen toimijat, mitä palvelutuotteita olisi kehitettävissä, ketkä haluaisivat tulla osaksi verkostoa (klusteria), ja miten tällaisen verkoston toiminta tulisi järjestää. Hankkeen toteutusaika on 1.5. – 30.8.2015.

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon