Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Levin maailmancupin tv-näkyvyys kiinnosti mainostajia

World Cup Levi

Levin maailmancupin tv-näkyvyys kiinnosti mainostajia

Julkaistu: 09.10.2015 klo 17:36
Julkaisija: World Cup Levi

Levin maailmancupin tv-näkyvyyksien yhteistyökumppanipaikat on myyty loppuun. Reilu kuukausi ennen kisoja on kumppanimyynnin kautta saatu kasattua hyvä kokonaisuus Leville. Maailmancupin vetovoimasta kertoo, että tänä talvena myös uusia kumppaneita on mukana.

Uutena kansainvälisenä kumppanina mukaan on lähtenyt ulkoporealtaita tuottava Jacuzzi. Suomessa Jacuzzin edustajana ja maahatuojana toimii Pro Patio Oy.

"Ulkoporealtaat ovat parhaimmillaan talvella. Tunnettuus tuotteiden ympärivuotisuudesta ja altaiden hierontaominaisuuksista ovat Suomessa vielä vähäisiä. Esimerkiksi Jacuzzilta löytyy 200 patenttia erilaisiin hieronta mahdollisuuksiin.  Meidän tahtotilanamme on kertoa ihmisille tästä arjen luksusesta", kertoo Pro Patio Oy:n toimitusjohtaja Jari Vahtola.

Kisaviikonlopun aikana Jacuzzin luksuksesta pääsee nauttimaan maalialueella, Laplands Avenuella sekä Zero Pointilla.

Kisaorganisaatiossa kansainvälisten kumppaneiden vahvistuminen nähdään positiivisena asiana. Tv-lähetyksien kautta Levistä ja paikallisuudesta halutaan viestiä yhä vahvemmin. Tulevissa kisoissa esimerkiksi starttikoppi tullaan koristelemaan revontulilla.

"FIS:iltä saadun palautteen perusteella kisojemme tv-lähteykset olivat viime talvena kiertueen parhaimmistoa. Tämä antaa hyvän signaalin kumppaneille. Tätä haluamme omalta osaltamme myös tukea ja panostaa vahvuuksiimme; lappilaisuuteen, talveen ja jouluun", kommentoi kisojen pääsihteeri Janne Pelkonen.

Alppihiihdon pujottelun maailmancupia on laskettu Suomessa Levillä vuodesta 2004 alkaen. Kilpailun kokonaisbudjetti 1,3 miljoonaa euroa. Yli puolet tapahtuman tulorahoituksesta muodostuu yhteistyökumppanuuksista, kolmasosa TV-oikeuksista ja loput lipunmyynnistä. World Cup Levin pääyhteistyökumppaneita ovat Audi, Longines, Emmi, Jack Wolfskin, Milka, Genrali, Bridgestone, Jacuzzi, Rauch, Intersport ja Finavia. Yhteistyökumppaneita ovat Mandatum Life, Nova, Kataja Event,  jacob's Creek, Lapin Kansa, YLE, Lippupalvelu.

Seuraa Levin lumisirkusta:

www.worldcuplevi.com
www.facebook.com/worldcuplevi
www.twitter.com/worldcuplevi
www.instagram.com/worldcuplevi
www.vimeo.com/worldcuplevi

#worldcuplevi

Janne Pelkonen, pääsihteeri, World Cup Levi, 040 770 8993, janne.pelkonen@levi.fi

Levin maailmancupin tiedotuspalvelut:
Source Creative, Kalliolanrinne 4 6 krs., 00510 Helsinki, www.source.fi
Lehdistöpäällikkö Sanni Kivipelto, puh. 050 590 9163, email: sanni.kivipelto@source.fi