Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Lahden Moottoripyörämessut harrastuksen ytimessä

Lahden Messut Oy

Lahden Moottoripyörämessut harrastuksen ytimessä

Julkaistu: 11.05.2015 klo 10:59
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Lahden Moottoripyörämessuilla ollaan 23.-24. toukokuuta ajokauden starttitunnelmissa. Lahden Messukeskuksessa järjestettävä tapahtuma porautuu vahvasti moottoripyöräilyn ytimeen. Tarjolla on alan harrastajille ja moottoripyöräilystä haaveileville kattavaa tietoa ja monipuolisia testausmahdollisuuksia, unohtamatta harrasteeseen liittyvää rentoa lifestylea.

Merkittävänä osana Lahden Moottoripyörämessuja on tapahtuman yhteydessä järjestettävä suuri Test Ride -koeajotapahtuma. Messukeskuksen piha-alueelle rakennettavalla varikkoalueella on messuyleisölle tarjolla koeajoon katu- sekä offroad-pyöriä. Katupyörillä pääsee ajamaan reitin keväisissä Vesijärven rantamaisemissa. Motocross- ja enduropyörien Test Ride Offroad -koeajoalue sijaitsee varikkoalueen välittömässä läheisyydessä. Pyörien lisäksi testattavissa on myös ajovarusteita. Uusille harrastajille on mahdollisuus lajikokeiluun KTM Offroad Start -alueella.

Lahden Moottoripyörämessujen monipuolinen ohjelma tarjoaa viihdettä ja tietoa, musiikkia sekä ihasteltavaa. Aloitteleville motoristeille suunnattu Tie motoristiksi –teema pitää sisällään tietoa ajokorteista, tutkinnoista, ajokoulutuksesta, pyöristä, varusteista, rahoituksesta, vakuutuksista ja kerhotoiminnasta. Messujen piha-alueella nähdään mm. Stunt Freaks Teamin vauhdikas stunt show ja messuhallissa henkeä salpaavia Cage Ridersin surmanajonäytöksiä. Ace Cafe –lavalla kuullaan rock’n’rollia ja rakennettujen pyörien näyttelyssä kilpaillaan messuyleisön äänistä.

Keväinen ajankohta tarjoaa mahdollisuuden toteuttaa messuvierailu kaksipyöräisellä, ajokauden aloitushengessä. Ensimmäistä kertaa suomalaisten moottoripyörämessujen historiassa paikan päälle voi kurvata kunnollisten mutkateiden kautta. Tämän mahdollistaa Lahden keskeinen sijainti Suomen parhaiden mutkateiden sisällä. Messuviikonlopuksi on motoristeille järjestetty runsaasti oheisohjelmaa luonnonkauniilla Lahden seudulla.

Lahden Moottoripyörämessut Lahden Messukeskuksessa 23.-24. toukokuuta.
Avoinna lauantaina klo 9-19, sunnuntaina klo 10-17

www.lahdenmpmessut.fi

Anne Koskinen

Näyttelypäällikkö

anne.koskinen@lahdenmessut.fi

Ennakkolipunmyynti:

liput.lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.