Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Kiekkokausi käyntiin Viasatilla – Jokerit avaa kautensa Moskovassa Spartakin vieraana

Viasat

Julkaistu: 23.08.2016 klo 14:31
Julkaisija: Viasat

Uusi Viasat Jääkiekko HD -kanava aloitti kautensa eilen KHL käynnistyttyä. Tänään kausi alkaa myös Jokereilla, jotka kohtaavat moskovalaisseura Spartakin. Viasatin kiekkokausi 2016/2017 sisältää tuhdin paketin suoria lähetyksiä KHL:stä, NHL:stä sekä todellisesta kiekkomaailman herkkupalasta, World Cup -turnauksesta.

Viasat seuraa tiiviisti Jokereiden matkaa heti ensimmäisistä peleistä lähtien, näyttäen jokaisen Jokereiden pelin sekä muut tärkeimmät KHL-pelit kanavillaan. Ensisijaisesti pelit näkyvät uudella Viasat Jääkiekko HD –kanavalla.

Tämän viikon peleinä nähdään:

Ti 23.8. klo 19:25 KHL: Spartak – Jokerit, Viasat Jääkiekko (selostus Tero Kainulainen)

To 25.8. klo 19:25 KHL: Sotshi – Jokerit, Viasat Jääkiekko (selostus Tero Kainulainen)

La 27.8. klo 16:55 KHL: Torpedo – Jokerit, Viasat Jääkiekko (selostus Antti Mäkinen)

KHL-studiot nähdään totutusti jokaisen Jokerien kotiottelun yhteydessä. Ensimmäinen niistä tarjoillaan lauantaina 17.9., jolloin Jokerit isännöi Helsingissä Avangard Omskia.

Lisätiedot:

Ville Klinga, vastaava tuottaja, Viasat Sport
ville.klinga@viasat.fi

Erika Miramo, Head of Marketing & PR, Viasat Finland
erika.miramo@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (antenni, kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi