Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Kasmir esiintyy Vaahteramaljan puoliajalla

Julkaistu: 18.08.2016 klo 15:00
Julkaisija: Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto

Kuva: Jaakko Manninen

Amerikkalaisen jalkapallon vuoden 2016 SM-finaalin eli Vaahteramalja XXXVII:n puoliajalla esiintyy laulaja ja lauluntekijä Kasmir. Luvassa on noin 20-minuuttinen show.

Kasmir on keikkailut ahkerasti kesän aikana ja tulevan syksyn aikana artistilta valmistuu lisää uutta musiikkia. Kasmirin toinen albumikokonaisuus on jo hyvällä mallilla.

Vaahteramalja XXXVII pelataan Sonera Stadionilla Helsingissä lauantaina 3. syyskuuta kello 18.30 alkaen. Finaalijoukkueet saadaan selville lauantaina 27.8. ja sunnuntaina 28.8. pelattavissa välierissä. Välierät ja Vaahteramalja televisioidaan Nelonen Pro -kanavalla. Lisätietoa otteluista on nähtävillä osoitteessa vaahteraliiga.fi.

Amerikkalaisen jalkapallon Suomen mestaruudesta on pelattu vuodesta 1980 alkaen. Kiertopalkinto, Vaahteramalja, on saanut nimensä kunnianosoituksena lahjoittajalleen, kanadalaiselle Suomen ystävälle Mel Svenssonille.

Lisätietoa:

www.vaahteraliiga.fi

Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto ry on perustettu vuonna 1979. Sen päätehtävänä on järjestää ja hallinnoida amerikkalaisen jalkapallon ja lippupallon kilpailu- ja harrastustoimintaa Suomessa. http://www.sajl.fi