Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Kahden murskavoiton viikonloppu nosti SPV:n Salibandyliigan kärkijoukkoon

Salibandyliitto

Kahden murskavoiton viikonloppu nosti SPV:n Salibandyliigan kärkijoukkoon

Julkaistu: 09.10.2016 klo 21:35
Julkaisija: Salibandyliitto

Viikonlopun toinen murskavoitto nosti Seinäjoen Peliveljet Salibandyliigan kärkijoukkoon viidenneksi kahdeksan pisteen joukkueeksi. Eilen Helsingissä M-Teamin murskannut SPV kaatoi tänään kotonaan Salban 11-2. Sunnuntain toisessa ottelussa liiganousija LASB löylytti Lahden Suurhallissa jumbo M-Teamin 11-5.

SalBa sinnitteli Seinäjoella vielä avauserän maalin päähän, mutta toisessa Mikko Kohonen, Jukka-Pekka Pelto-Arvo ja Ville Kuusela laukoivat osumillaan isännät tavoittamattomiin. Päätösjaksolla lukemat repesivät lopullisesti, ja kotijoukkueen tehomiehinä päsmäröivät Pelto-Arvo tehoilla 3+1 ja kolme maalia syöttänyt Henri Urmas.

Lahden Suurhallin 600-päinen yleisö näki sekin ratkaisun toisessa erässä. Maalin päässä vaaninut M-Team otti avauserän loppusummerin pärähtäessä seitsemän jäähyminuuttia, ja toisen alkuun LASB kiitti tarjoilusta. Matti Korhonen, Tino Nivala, Jarno Mäkinen, Heikki Hätönen ja Antti Sihlman takoivat neljässä ja puolessa minuutissa tilanteen 2-1 isäntien 7-1-johdoksi. Nivala nautiskeli tänään tehot 2+3 Heikki Hätösen ja Mikael Järven kootessa 2+1. Kakkosviisikon Justus Kainulainen ja Rasmus Kainulainen merkkauttivat maalin ja kaksi maalisyöttöä mieheen.

Salibandyliiga jatkuu maanantaina otteluilla Nokian KrP - Westend Indians ja TPS - Oilers.

Salibandyliitto on valtakunnallinen liikunta- ja urheilujärjestö, jonka sarjoihin osallistuu yli 50 000 pelaajaa. Salibandya ja sählyä harrastaa Suomessa n. 400 000 henkilöä.

Seuraa meitä: floorball.fi | facebook | twitter | instagram