Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Jim Härtull Sapporon maailmancupissa 21:s

Jim Härtull Sapporon maailmancupissa 21:s

Julkaistu: 23.01.2015 klo 09:56
Julkaisija: Nordic Combined

Jim Härtull on sivunnut omaa maailmancupin parasta sijoitustaan yhdistetyn maailmancupissa Sapporossa. Lopputuloksissa Härtull sijoittui komeasti sijalle 21. Kilpailun voitti Saksan Erik Frenzel.

"Jimillä oli kokonaisuudessaan erittäin hyvä ja tasapainoinen kilpailu. Varsinkin hyppyosuus toimi tänään oikein hyvin, hiihtoon Jim lähti sijalta 17. Hän on tosiaan kertaalleen sijoittunut näin hyvin maailmancupissa tätä ennen ja pidän ihan realistisena, että sijoitus tästä voi hyvinkin vielä parantua", kommentoi päävalmentaja Petter Kukkonen.

Suomen toisen urheilijan, Ilkka Herolan, kilpailu päättyi jo ennen sen alkamista sairastumiseen. Ei voida kuitenkaan vielä sanoa varmaksi, pystyykö Herola kilpailemaan lauantaina Sapporossa.

"Kurkku on kipeä, epäillään että hengitysteissä olisi jotain. Tilanne ei ole kuitenkaan sellainen, että voisi varmaksi sanoa ettei Ilkka pysy huomenna kilpailemaan. Tilannetta seurataan koko ajan", kommentoi päävalmentaja Petter Kukkonen.

Kilpailun tulokset luettavissa tästä linkistä.