Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Hämeenlinnan Liikuntahallit ja Elenia Lämpö ovat solmineet yhteistyösopimuksen

Elenia

Hämeenlinnan Liikuntahallit ja Elenia Lämpö ovat solmineet yhteistyösopimuksen

Julkaistu: 08.05.2013 klo 15:00
Julkaisija: Elenia

Hämeenlinnan Liikuntahallit ja Elenia Lämpö ovat solmineet yhteistyösopimuksen - Yhdessä toteuttamassa uusia liikunnan mahdollisuuksia ja elämyksiä Hämeenlinnan Liikuntahallit Oy ja Elenia Lämpö Oy ovat allekirjoittaneet merkittävän yhteistyösopimuksen, jolla Elenia Lämmöstä tulee Hämeenlinnan Pullerin alueelle rakennettavan urheilutalon pääyhteistyökumppani. Uusi urheilutalo saa nimekseen Elenia Areena.

Hämeenlinnan Liikuntahallit ja Elenia Lämpö luovat vuorovaikutteisen ja kahdensuuntaisen toimintamallin, joka perustuu yhteisesti sovittuihin arvoihin ja toimintaperiaatteisiin tavoitteena pitkäjänteinen sekä tavoitteellinen yhteistyö. Yhteistyösopimuksen kesto on seitsemän vuotta sisältäen kolmen vuoden option. Elenia Lämpö tulee jatkossa näkymään monipuolisesti Elenia Areenaan liittyvässä markkinoinnissa ja viestinnässä.   - Uusi urheilutalo siirtää Hämeenlinnan sisäliikuntamahdollisuudet täysin uudelle aikakaudelle, saamme hienot tilat harrastaa urheilua aina huipulle asti. Elenia Areenasta tulee päivisin tärkeä koululiikuntatila, joka tarjoaa oppilaille uusia liikuntamahdollisuuksia. Elenia Areena tulee lisäksi olemaan Hämeenlinnan seudulla keskeinen tila, jossa voidaan järjestää tulevaisuudessa myös monia muita tapahtumia. Olen iloinen, että Elenia Lämpö vastuullisena, paikallisena toimijana on päättänyt lähteä pitkäaikaiseksi yhteistyökumppaniksemme rakennettavaan Elenia Areenaan, toteaa toimitusjohtaja Jorma Hassinen Hämeenlinnan Liikuntahallit Oy:stä.   - Nyt solmittu yhteistyösopimus tukee erinomaisesti sponsorointikumppanuuksille asettamiamme tavoitteita ja luo mahdollisuuksia yhteiseen toimintaan kumpaakin osapuolta hyödyttäen. Haluamme olla paikallisesti läsnä ja mukana ihmisten arjessa. Uusi Elenia Areena tarjoaa toiminta-ajatuksensa kautta ainutlaatuisen kohtaamispaikan ja mahdollisuuden elämyksiin niin liikunnan kuin myös kulttuurin parissa, kertoo asiakkuusjohtaja Janne Lamberg Elenia Lämpö Oy:stä.

Elenia Oy palvelee 410 000 kotitalous-, yritys- ja yhteiskunta-asiakasta Pohjois-Uudellamaalla, Päijät-ja Kanta-Hämeessä, Pirkanmaalla, Keski-Suomessa sekä Etelä- ja Pohjois-Pohjanmaalla. Huolehdimme sähköverkon toimivuudesta ja uudistamisesta. Rakennamme sähköverkkoa ja -liittymiä kumppaniyhtiöittemme kanssa. Mittaamme asiakkaidemme sähkönkulutuksen ja toimitamme energiatiedot sähkönmyyjille. Olemme edelläkävijä älykkään sähköverkkopalvelun kehittäjänä. Tavoitteemme on edistää Suomen sähkömarkkinoiden toimintaa ja varmistaa sähköntoimitus kaikissa olosuhteissa.

Elenia Lämpö Oy tarjoaa asiakkaidensa tarpeisiin ympäristömyönteisiä, vaivattomia ja kilpailukykyisiä lämmitysratkaisuja. Tuotamme kaukolämpöä ja sähköä sekä myymme ja jakelemme kaukolämpöä ja maakaasua. Varmistaaksemme asiakkaillemme luotettavan lämmön toimituksen uudistamme ja ylläpidämme verkostojamme sekä tuotantolaitoksiamme säännöllisesti. Kehitämme toimintaamme kasvattamalla edelleen kotimaisten polttoaineiden osuutta tuotannossamme ja parantamalla energiatehokkuuttamme. Toiminta-alueemme ovat Häme, Keski-Suomi, Pohjois-Pohjanmaa ja Heinola.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki