Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Freestylen SM-kisoissa sunnuntaina vuorossa olivat halfpipe ja ski cross

Ski Sport Finland

Freestylen SM-kisoissa sunnuntaina vuorossa olivat halfpipe ja ski cross

Julkaistu: 10.04.2016 klo 22:11
Julkaisija: Ski Sport Finland

Freestylehiihdon SM-kisoissa Rukalla laskettiin sunnuntaina halfpipen ja ski crossin SM-mitaleista. Aamupäivällä aloitettu halfpipe laskettiin Vuosselin Superpipessä  ja ski crossin kilpailu käytiin myös Vuosselin crossiradalla.

Halfpipessä miesten Pro-sarjassa päivän hienoimmasta laskusta vastasi Kalle Hildén, joka laski voittoon ennen Valentin Hännistä. Pronssille halfpipen SM-taistossa sijoittui Henri Immonen. Naisten kilpailussa voiton vei Wilma Löfgren, Rookie-pojissa Jon Sallinen. Kids-pojissa vahvin oli Vertti Pöytäkivi.

Ski Crossissa uusi Suomen mestari

Miesten sarjassa SM-kultaan laski Jaakko Mustalahti, joka laski myös hopealle aikaisemmin sunnuntaina käydyssä paripujottelussa. Levi Ski Clubin Helmer Helèn otti tänään hopeaa ja pronssille tuli enemmän kumparemiehenä tunnettu Moebiuksen Olli Penttala.

Mustalahden tunnelmat kisan jälkeen ovat katsottavissa alla olevan videolinkin kautta.

Naisten avoimessa sarjassa ei ollut osallistujia, joten 16-vuotiaiden sarjassa SM-kultaa laski Seinäjoen hiihtoseuran Mira Porkkala, hopealle Jyväskylän hiihtoseuran Pihla Mattila ja pronssinen mitali pujotettiin RukaSlalomin Melissa Korkmanin kaulaan.

Kilpailuiden tulokset: http://www.skisport.fi/freestyle/kilpailut-ja-tulokset/sm-2016-ruka-tulokset/

Seuraa #skisportfinland

www.skisport.fi