Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » FORDSTORE LAAKKONEN JA HJK POTKAISIVAT YHTEISTYÖN KÄYNTIIN

Laakkonen Yhtiöt

FORDSTORE LAAKKONEN JA HJK POTKAISIVAT YHTEISTYÖN KÄYNTIIN

Julkaistu: 30.03.2016 klo 14:49
Julkaisija: Laakkonen Yhtiöt

FordStore Laakkonen ja HJK ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka ulottuu vuoden 2017 loppuun. Sopimukseen liittyy myös optio jatkosta vuodelle 2018.

Sekä Ford että HJK erottuvat sinivalkoisilla tunnusväreillään. Ford on yksi suosituimmista ja myydyimmistä automerkeistä Suomessa ja laaja Ford-mallisto tarjoaa vaihtoehtoja jokaiseen kokoluokkaan. Lippulaivaliike FordStore Laakkosen valikoimaan kuuluvat myös ylelliset Vignale-mallit sekä legendaarinen Ford Mustang. HJK on 27-kertainen jalkapallon Suomen mestari, jonka riveissä pelaa ja on pelannut useita lajin suomalaisia legendoja.

Yhteistyö tuo FordStore Laakkosen ja Fordin lähelle katsojia HJK:n ottelutapahtumissa ja markkinointitoimenpiteissä. Päätavoitteena on kasvattaa FordStore Laakkosen näkyvyyttä ja tunnettuutta pääkaupunkiseudulla.

”HJK on lajin menestyksekkäin joukkue Suomessa ja myös kansainvälisillä jalkapallokentillä parhaiten pärjännyt suomalaisjoukkue. Se kiinnostaa futista ja urheilua yleensäkin seuraavaa yleisöä, jossa on paljon nykyisiä ja tulevia autonostajia.  Yhteistyö avaa meille uudenlaiset kanavat lähestyä kohderyhmäämme”, sanoo Laakkosen autokonsernin toimitusjohtaja Timo Yli-Salomäki.

”Suomessa tänä vuonna 90 vuotta täyttävä Ford, FordStore Laakkonen ja menestyksekkäästä historiastaan tunnettu HJK sopivat hienosti yhteen”, toteaa Oy Ford Ab:n toimitusjohtaja Hannu Pärssinen.

”Laakkonen ja Ford ovat meille mieluisat yhteistyökumppanit. Laakkosen kanssa hyvä yhteistyö saa jatkoa ja Ford osaltaan lisää mahdollisuuksia ja tuo positiivista lisäarvoa kokonaisuudelle” sanoo HJK:n varatoimitusjohtaja Kari Haapiainen.

Veikkausliigassa HJK on jälleen yksi vahvimmista ennakkosuosikeista. Kausi alkaa lauantaina 2. huhtikuuta, jolloin HJK kohtaa kotikentällään IFK Mariehamnin. FordStore Laakkonen on kuvassa mukana kauden avauspelistä lähtien.

Lisätietoja

Timo Yli-Salomäki, Laakkonen, puh. 040 5958 215, sähköposti timo.yli-salomaki@laakkonen.fi
Hannu Pärssinen, Oy Ford Ab, puh. 010 3447 120, sähköposti hparssi2@ford.com
Kari Haapiainen, HJK, puh. 0400 438 566, sähköposti kari.haapiainen@hjk.fi

Laakkonen-konserni on toiminut jo 55 vuotta suomalaisen autokaupan eturivissä. Joensuussa alkanut menestyskulku on tehnyt meistä Suomen suurimman autojen vähittäismyyntiketjun. Tällä hetkellä toimipisteemme sijaitsevat 16 kaupungissa ympäri Suomea. Liikevaihtomme on noin 0,6 miljardia euroa ja palveluksessamme on lähes 1200 autoalan ammattilaista.