Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » FIS mukana viemässä Levin kisoja yhdessä eteenpäin

World Cup Levi

FIS mukana viemässä Levin kisoja yhdessä eteenpäin

Julkaistu: 11.09.2015 klo 19:32
Julkaisija: World Cup Levi

Kansainvälisen hiihtoliitto FIS:n vierailu liittyen Levin maailmancupin kisajärjestelyihin sujui suunnitelmien mukaan. Perjantaina kisarinne Levi Blackin tapahtumapaikkoja oli saapunut tarkastamaan FIS:n miesten alppihiihdon maailmancupin kilpailukoordinaattori Emmanuel Couder.

"Tänään olemme kisaorganisaation kanssa omalta osaltamme käynnistäneet toimenpiteet kohti tulevia kisoja. Olemme käyneet läpi tapahtumapaikat; lähdön, rinteen ja maalialueen. Tavoitteenamme on yhdessä jatkaa ja viedä eteenpäin Levin kisoja, etenkin hyvää ja laadukasta televisiokuvaa."

"Olen kiitollinen Levin maailmancupin kisaorganisaatiolle heidän avoimuudestaan ja valmiudestaan tehdä ja toimia yhdessä niin meidän, paikallisten kuin televisiokuvan teknisen puolen toteuttajien kanssa", lisää Couder.

Toista vuotta kisojen teknisestä toteutuksesta vastaavan Mediatec Broadcastin Esko Mertsalmi näki paljon potentiaalia uusille ideoille.

"Tarkoituksenamme on aina viedä asioita eteenpäin ja kokeilla uusia juttuja. FIS:n positiivinen palaute viime vuodelta kannustaa tekemään asioita hyvällä sykkeellä. Meillä on uusia ideoita siihen miten viedä ja tehdä Leviä tunnetuksi maailmalla, esimerkiksi ilmakuvan avulla. Aina on tietysti muistettava sääolosuhteet, minkä vuoksi peukut kannattaa aina pitää pystyssä", kommentoi Mertsalmi naurahtaen.

Tänä talvena itse kisarinteeseen tullaan tekemään myös muutoksia haastavampaan suuntaan.

"Aikaisemmin varsinkin rinteen alkupää on tunnettu tasaisena. Nyt pyrimme muotoilemaan rinnettä haastavammaksi koko matkalta; ylhäältä, jyrkältä sekä alhaalta. Muokkauksen kautta haluamme tehdä rinteestä monipuolisemman sekä haastavamman kilpailijoille", kommentoi Levin kisojen kilpailujohtaja Petri Tuomikoski.

Seuraa Levin lumisirkusta:

www.worldcuplevi.com
www.facebook.com/worldcuplevi
www.twitter.com/worldcuplevi
www.instagram.com/worldcuplevi
www.vimeo.com/worldcuplevi

Petri Tuomikoski, kilpailujohtaja, World Cup Levi, 040 034 1911, petri.tuomikoski@santasport.fi
Janne Pelkonen, pääsihteeri, World Cup Levi, 040 770 8993, janne.pelkonen@levi.fi

Levin maailmancupin tiedotuspalvelut:
Source Creative, Kalliolanrinne 4 6 krs., 00510 Helsinki, www.source.fi
Lehdistöpäällikkö Sanni Kivipelto, puh. 050 590 9163, email: sanni.kivipelto@source.fi