Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » EräViikingit riepotteli OLS:aa Salibandyliigassa

Salibandyliitto

EräViikingit riepotteli OLS:aa Salibandyliigassa

Julkaistu: 15.10.2016 klo 21:32
Julkaisija: Salibandyliitto

Salibandyliigan lauantain ainoa ottelu pelattiin Vantaan Energia Areenalla, jossa EräViikingit murjoi OLS:aa peräti lukemin 9-1. EräViikingit siirtyi maalierolla liigakärkeen ohi yhden ottelun vähemmän pelanneen Westend Indiansin.

Roni Laasonen ja Miko Kailiala laukoivat EräViikingit 16 minuutissa kahden maalin johtoon, jota OLS ei onnistunut erän lopussa kaventamaan edes rangaistuslaukauksesta eikä miesylivoimalla. Isännät menivät menojaan toisessa erässä, jossa oululaisten verkko venyi vielä kuusi kertaa. Päätösjaksolla syntyi enää kaksi osumaa: Miko Kailiala laukoi ylivoimalla lukemiksi 9-0 ennen kuin Tatu Kiipeli riisti Markus Laaksolta lähellä olleen kauden toisen nollapelin kaventamalla puolitoista minuuttia ennen loppusummeria.

Illan tehomiehiä olivat EräViikinkien Miko Kailiala (3+1), Jani Kukkola (2+2) ja Tuomas Iiskola (2+1). Jobinpostia isännille toi maajoukkuehyökkääjä Lauri Kapasen loukkaantuminen avauserässä.

Salibandyliiga jatkuu sunnuntaina otteluilla SalBa - M-Team, LASB - EräViikingit ja Happee - OLS.

Salibandyliitto on valtakunnallinen liikunta- ja urheilujärjestö, jonka sarjoihin osallistuu yli 50 000 pelaajaa. Salibandya ja sählyä harrastaa Suomessa n. 400 000 henkilöä.

Seuraa meitä: floorball.fi | facebook | twitter | instagram