Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Enni toiseksi Dew Tourilla - Korpi ja Piiroinen finaaliin

Lumilautaliitto

Enni toiseksi Dew Tourilla - Korpi ja Piiroinen finaaliin

Julkaistu: 13.12.2014 klo 13:44
Julkaisija: Lumilautaliitto

Enni sijoittui kovatasoisen kisan toiseksi.

Breckenridgellä kisattiin perjantaina myöhään Suomen-aikaan Dew Tourin miesten slopestylen karsinnat ja naisten slopestylen finaalit. Naisissa Enni Rukajärvi tuli toiseksi pisteillä 93,25. Voittoon laski Yhdysvaltojen Jamie Anderson pisteillä 96,25.

- Ihan hiton fiiliksissä olen kakkossijasta - ja varsinkin switch backside 540:stä. Oli haastava laskea, kun ei oikein nähnyt, mutta edelleen olen fiiliksissä, Enni Rukajärvi kommentoi viitaten toisen finaalilaskunsa hienoon uuteen temppuun. Ennin parhaat pisteet kerännyt lasku oli 5-0, frontside boardslide to fakie, switch backside 180, frontside 720, frontside lipslide, backside 540 ja caballerial 720.

- Hyvä päivä oli meillä tänään. Vaikkakin se oli välillä taistelua, niin lopputulos oli hyvä. Oli tosi hienoa, että Enni sai kovemmat temput raniin ja otti sinne vielä toisella finaalilaskulla uusia testaukseen. Myös valmennusportaassa on siitä erittäin hyvä fiiis, freestylen päävalmentaja Antti Koskinen kommentoi.

Miehissä huomiseen finaaliin laskivat Janne Korpi kuudentena pisteillä 84,25 ja Peetu Piiroinen kymmenentenä pisteillä 76,75. Miesten karsinnat voitti Sven Thorgren Ruotsista pisteillä 92,75. Roope Tonteri laski myös hyvän laskun, mutta pisteet eivät riittäneet jatkoon.

- Siisti päästä finaaliin. Aika taistelupäivä oli, Janne Korpi kommentoi.

Miesten slopestylen finaali kisataan sunnuntaina klo 23:00 Suomen-aikaan.

Tulokset naiset: http://www.dewtour.com/actionsports/event/dew-tour-mountain-championships-breckenridge/news/jamie-anderson-wins-3rd

Tulokset miehet: http://www.dewtour.com/actionsports/event/dew-tour-mountain-championships-breckenridge/news/mark-mcmorris-sneaks-mens

freestylen päävalmentaja Antti Koskinen, puh. 045 670 2060 / email. antti.koskinen@fsa.fi
tiedottaja Tuukka Tams, puh. 044 543 1740 / email. tuukka.tams@fsa.fi