Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Enni Rukajärven toive – rahaa juniorilautailulle

Lumilautaliitto

Enni Rukajärven toive – rahaa juniorilautailulle

Julkaistu: 03.03.2014 klo 14:36
Julkaisija: Lumilautaliitto

Ennin sydäntä lähellä on kaksi asiaa: puhdas luonto ja lumilautailu. Näistä rakkaus lumilautailua kohtaan on vienyt Ennin sinne missä hän nyt on, maailman huipulla, ammattilaisena ja esikuvana. Ennin sydän on täyttä kultaa, ja hänelle tärkeää on myös, että lumilautailu voi hyvin.

Ennin toiveena olisi saada kanavoitua rahaa juniorilautailulle - tarkemmin ottaen erilaisiin monipuolisiin lumilautailuprojekteihin, joissa nuoret voisivat monipuolisesti ilmaista itseään lumilautailun kautta.

Ennin kumppaneista Elisa, Burton ja Ruka ovat lahjoittaneet projektiin useita tuhansia euroja, jotka kanavoidaan Suomen Lumilautaliiton kautta myöhemmin päätettäviin kohteisiin ja projekteihin.

”Tämä on todella hieno ja kaunis ele kumppaneitteni puolelta. Raha menee todellakin tarpeeseen. Suomessa on paljon hyviä laskijoita, joilla on rajalliset taloudelliset mahdollisuudet lähteä esimerkiksi kisareissuilla ulkomaille, mikä on tosi tärkeää uralla etenemisen kannalta. Toisaalta tukea tarvitaan myös erilaisissa lumilautakuvausprojekteissa, ja olisi tärkeää, että lautailu säilyisi mahdollisimman monipuolisena”, Enni Rukajärvi kertoo.

Projektin rahoitukseen pääsee osallistumaan kuka tahansa asiasta kiinnostunut. Ennin projektin lisärahoituksen saamiseksi on avattu kampanja Kiririnki-yhteisörahoituspalvelussa, jonka kautta voi hankkia muun muassa Ennin nimmarikortteja sekä vaikka Ennin nimikirjoituksella varustetun laudan, jolla Ennin on laskenut. Myös Kiriringin tuotto kanavoidaan kokonaisuudessaan juniorilautailulle. Katso kampanjasta lisää: http://www.kiririnki.fi/projects/enni-rukajarvi

Enni Rukajärven manageri Noora Vihervaara, puh. 040-5255323 / email. noora.vihervaara@gmail.com
tiedottaja Tuukka Tams puh. 044-5431740 / email. tuukka.tams@fsa.fi

Lataa kuva Ennistä vapaaseen toimitukselliseen käyttöön (kuvat Teemu Heljo):

Suomen Lumilautaliitto

Radiokatu 20 / 00240 Helsinki