Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Ennakkokutsu FilmMe Coach Live-julkistustilaisuuteen

FilmMe

Ennakkokutsu FilmMe Coach Live-julkistustilaisuuteen

Kutsu.
Julkaistu: 25.02.2014 klo 10:21
Julkaisija: FilmMe

FilmMe julkaisee tulevana perjantaina 28.2.2014 Göteborgin kansainvälisessä hevostapahtumassa, Gothenburg International Horse Showssa, täysin uudenlaisen ja pitkään odotetun lisäpalvelun, suoran lähetyksen mahdollisuuden nimeltä Coach Live. Coach Live mahdollistaa etävalmennuksen: valmentaja pystyy seuraamaan ja kommentoimaan ratsukon suoritusta jopa toiselta puolelta maailmaa FilmMe:n lähettämän suoran videokuvan avulla. Julkistustilaisuudessa on mukana mm. kansainvälinen hevosalan huippukonsultti Maucca Kärki.

Tarkempi aika ja paikka varmistetaan myöhemmin erillisessä kutsussa.

FilmMe on FilmMe Group Oy:n kehittämä videokamerajärjestelmä, joka seuraa kohdettaan automaattisesti zoomaten. Kun käyttäjä saapuu alueelle, jonne on asennettu FilmMe:n videokamerajärjestelmä, tunnistaa videokamera käyttäjän tämän rannekkeesta.

Käyttäjä painaa rannekkeessaan olevaa nappia ja videokamera käynnistää kuvauksen seuraten kohdettaan zoomaten. Kun käyttäjä painaa samaista nappia uudestaan, loppuu kuvaus ja video latautuu automaattisesti tämän henkilökohtaiselle tilille osoitteeseen  www.filmme.tv.

FilmMe on palkittu kaikkien aikojen ennätyspisteillä kansainvälisessä Money Talks –sijoittajatapahtumassa Espoossa lokakuussa 2012. Lisäksi FilmMe valittiin Innovation Awardsien ehdokkaaksi maailman suurimmassa hevosalan tapahtumassa, Equitanassa, Saksassa maaliskuussa 2013 lähes tuhannen näytteilleasettajan joukosta.

Automaattisen videokamerajärjestelmän asennukset aloitettiin viime heinäkuussa ja nyt niitä on asennettu Suomen lisäksi Espanjaan, Englantiin ja Ruotsiin. Ratsastuksen ja tanssin lisäksi FilmMe:tä voi jatkossa käyttää missä tahansa lajissa, jossa halutaan videoida omaa suoritusta.

Vapaasti käytettävä kuvamateriaali: www.filmme.tv/press

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Lauri Salovaara, Myynti- ja markkinointijohtaja

lauri.salovaara@filmme.tv

Maucca Kärki, myyntiedustaja

maucca.karki@filmme.tv

We change the world of filming