Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Danske Bank on tälläkin kaudella Suomen alppi- ja freestylehiihdon maajoukkueitten yhteistyökumppani

Danske Bank

Julkaistu: 08.10.2015 klo 14:07
Julkaisija: Danske Bank

Danske Bank on mukana jo kuudetta kautta Suomen alppi- ja freestylehiihdon maajoukkueitten taustajoukoissa, pääyhteistyökumppanina.

Vuonna 2010 alkanut Danske Bankin ja SkiSport Finlandin yhteistyö jatkuu kaudella 2015–2016. Lokakuun lopulla käynnistyvällä alppihiihdon kisakaudella pankki elää mukana pääyhteistyökumppanina sekä alppihiihto- että freestylehiihtojoukkueillemme.

"Olemme innolla jo kuudetta kautta mukana tukemassa Suomen alppi- ja freestylemaajoukkuetta. On hieno nähdä, kuinka uusia tähtiä on kasvamassa kilpakentille. Olemme saaneet yhteistyöstä paljon positiivista palautetta asiakkailtamme, joille olemme järjestäneet kumppanuuden myötä monipuolisia tapahtumia. Myös tällä kaudella haluamme jälleen tarjota asiakkaillemme iloisia kokemuksia laskettelun parissa”, sanoo henkilöasiakasliiketoiminnan markkinointijohtaja Heli Mehtätalo-Takala Danske Bankista.

Danske Bank on mukana myös loka-marraskuun vaihteessa SkiExpo-tapahtumassa.

Lisätiedot: henkilöasiakasliiketoiminnan markkinointijohtaja Heli Mehtätalo-Takala, Danske Bank Suomi, puh. 010 546 6654

Danske Bank on Pohjoismaiden johtavia pankkikonserneja, joka palvelee henkilö-, yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja yli miljoonan asiakkaamme tarpeisiin. Danske Bankilla on erinomainen kansainvälinen asiantuntijaverkosto ja olemme modernien mobiili- ja tablettipankkipalvelujen edelläkävijä.