Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Cramon Top Scorer -pelipaitakampanja tuotti 10 000 euroa hyväntekeväisyyteen – nyt oma nimi suosikkipelaajan paitaan

Cramo

Julkaistu: 09.06.2015 klo 09:45
Julkaisija: Cramo

Eurooppalaisen Champions Hockey Leaguen Top Scorer -sponsori Cramo järjesti verkossa hyväntekeväisyyshuutokaupan, jossa ostajilla oli mahdollisuus huutaa itselleen joukkueiden parhaiden pistemiesten pelipaitoja. Kaikissa paidoissa oli pelaajan nimikirjoitus, osassa koko joukkueen nimikirjoitukset. Suomalaisista seuroista huutokaupassa olivat mukana kaikki CHL:ssä pelanneet joukkueet, eli HIFK, Kärpät, TPS, JYP, Tappara, Kalpa, Saipa ja Lukko.

Kaikki netissä järjestetyn huutokaupan tuotot lahjoitettiin joukkueiden valitsemiin hyväntekeväisyyskohteisiin. Kaiken kaikkiaan huutokauppa tuotti yli 10 000 euroa, mukaan luettuna Cramon antama lahjoitus. Suomessa kovin hinta saatiin JYP:in pelipaidasta, joka huudettiin 605 euron hintaan.

-Olen todella ilahtunut siitä, miten hyvin CHL-fanit ottivat kampanjan vastaan. Myös CHL:n joukkueet lähtivät hyvin kampanjaan mukaan ja auttoivat levittämään sanaa, kiittelee Cramo-konsernin markkinointijohtaja Lasse Huuhka. Kampanjan ansiosta pystyimme tarjoamaan faneille ainutlaatuisen tuotteen ja samalla tekemään hyvää.

Oma nimi suosikkipelaajan paitaan

Vaikka Champions Hockey League on tällä hetkellä tauolla, mutta Cramon Top Scorer -sivustolla tapahtuu edelleen. Osoitteessa https://www.cramotopscorer.com  viidelläsadalla fanilla on mahdollisuus saada nimensä suosikkipistenikkarinsa pelipaitaan. Kampanja päättyy 8. kesäkuuta 2015. Voittajien nimet julkaistaan Cramon Top Scorer -kampanjan Facebook-sivulla 10. kesäkuuta 2015 ja cramotopscorer.com-sivustolla 12. kesäkuuta 2015

Kuvateksti : JYPin pelipaita tuotti kovimman huutokauppatuloksen: 605 euroa.

Cramo Oyj

Lasse Huuhka, markkinointijohtaja

GSM: +358 40 7442 022, sähköposti: lasse.huuhka@cramo.com

Cramo Finland on täyden palvelun rakennuskonevuokraamo. Koneiden ja laitteiden lisäksi vuokraamme siirtokelpoisia tiloja sekä tarjoamme muita rakentamista, saneeraamista ja kunnossapitoa tukevia palveluja. Kotimaassa Suomessa toimimme valtakunnallisesti yli 400 työntekijän voimin noin 60 toimipisteestä käsin. Asiakaskuntaamme kuuluu yrityksiä ja tahoja rakennusteollisuuden ja muun teollisuuden, kaupan sekä julkisen sektorin alalta. Lisäksi palvelemme kuluttajia. Cramo Finland Oy on osa Cramo-konsernia, jonka emoyhtiö Cramo Oyj on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.cramo.fi.