Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Alppi- ja freestylemaajoukkueet tavattavissa torstaina 11. kesäkuuta Vantaalla

Ski Sport Finland

Alppi- ja freestylemaajoukkueet tavattavissa torstaina 11. kesäkuuta Vantaalla

Kutsu.
Julkaistu: 08.06.2015 klo 18:53
Julkaisija: Ski Sport Finland

Muistutus mediatilaisuudesta

Ski Sport Finlandin Kesäpäivä 2015 Vantaalla Audi Center -talossa ja Pyhtäällä Sirius Sport Resortissa – Tervetuloa!

Alppi- ja freestylemaajoukkueiden kausi 2015-2016 käynnistyy kesäkuun 11. päivä järjestettävällä Ski Sport Finlandin Kesäpäivällä, joka kokoaa maajoukkuelaskijoiden terävimmän kärjen mediatilaisuuteen VV-Auto Group Oy:n tiloihin Vantaalle.

Paikalle saapuvat alppihiihdon tuore päävalmentaja Janne Haarala, sekä valmentajat Jukka Leino ja Joni Sandvall sekä A-maajoukkuelaskijat Merle Soppela, Marcus Sandell, Andreas Romar ja Samu Torsti.

Freestylehiihdossa uusi päävalmentaja Janne Lahtela johdattaa joukkueen yhdessä ski slopestylen vastuuvalmentaja Tomi Uuniemen ja kumparelaskun vastuuvalmentaja Lauri Kolomaisen kanssa median haastateltavaksi. Tilaisuuteen saapuvat urheilijoista slopestyle-laskijat Miika Virkki ja Joona Kangas sekä kumparelaskijat Jimi Salonen, Jussi Penttala ja Topi Kanninen.

Mediatilaisuuden jälkeen urheilijat siirtyvät Pyhtäälle Sirius Sport Resortiin lentämään tuulitunnelissa ja surffaamaan keinoaallolla. Median edustajilla on mahdollisuus kuvata lentämistä ja surffaamista Pyhtäällä. Pyydämme halukkaita ilmoittamaan kiinnostuksensa ilmoittautumisen yhteydessä, jotta osaamme varata oikean määrän Audi-kuljetuskalustoa siirtymiseen Pyhtäälle ja takaisin.

Ski Sport Finlandin Kesäpäivä 2015

Paikka: VV-Auto Group Oy (Audi Center -talo), Tikkurilantie 123, 01530 Vantaa (sisäänkäynti VV-Auto Groupin maahantuonnin ovista).
Aika: 11.6.2015 klo 12:30 alkaen

Ohjelma:

12:30 – 13:00 Ski Sport Finlandin mediatilaisuus ja kahvitarjoilu
13:00 – 13:45 Mahdollisuus haastatella urheilijoita henkilökohtaisesti
14:00 – 15:00 Sirius Sport Resortiin Pyhtäälle Audi-kuljetuksella (ajoaika noin 1 tunti)
15:00 – 16:00 Mahdollisuus kuvata urheilijoita lentämässä tuulitunnelissa
16:00 – 17:00 Siirtyminen takaisin Vantaalle

Median edustajia pyydetään ilmoittautumaan tilaisuuteen etukäteen osoitteessa: www.skisport.fi/medialle/ilmoittaudu Ilmoitathan lomakkeen lisätiedot kohdassa mikäli haluatte mukaan Sirius Sport Resortiin.

Lisätietoja ja sähköposti-ilmoittautumiset:

Jussi Väätäinen