Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » All Access: Quest for the Stanley Cup -dokumenttisarja nostattaa Stanley Cup –kuumetta Viasatin-kanavilla ja Viaplay-palvelussa

Viaplay/Viasat

Julkaistu: 19.05.2016 klo 10:06
Julkaisija: Viaplay/Viasat

Viasat Sportin ja Viaplayn NHL-kausi huipentuu kesäkuun alussa alkaviin Stanley Cup –finaaleihin. Ennen finaalien alkua Stanley Cup –kuumetta nostatellaan All Access: Quest for the Stanley Cup –dokumenttisarjalla.  Jaksot esitetään Viasatin kanavilla ja Viaplay-palvelussa välittömästi Pohjois-Amerikan ensi-esityksen jälkeen.

All Access: Quest for the Stanley Cup –sarja on 53-kertaisen Emmy-voittajan Ross Greenburgin tuottama neliosainen reality-dokumenttisarja. Saman tuottajan käsialaa on myös mm. Road to the Winter Classics –dokumenttisarja, joka esitettiin Viasatilla ja Viaplayssa vuodenvaihteessa.

Quest for the Stanley Cup vie katsojat konferenssifinaalien ja Stanley Cup -finaalien kulisseihin. Dokumenttisarjan tekijöillä on ollut ainutlaatuinen tilaisuus päästä seuraamaan miten jäljellä olevat neljä joukkuetta valmistautuvat lopulliseen taisteluun yhdestä maailman vaikeimmin saavutettavissa olevasta pokaalista.

Uutuussarjan ensimmäinen osa esitetään Suomen tv-ensi-illassa Viasat Hockey –kanavalla lauantaina 21.5. klo 19.00 Suomen aikaa. Viaplay-palvelussa sarja on katsottavissa milloin tahansa julkaisuajankohdan jälkeen. Neliosaisesta sarjasta ilmestyy uusi jakso aina lauantaisin. Tarkemmat tiedot esitysaikatauluista löytyvät osoitteessa www.viasat.fi/tv-opas ja www.viaplay.fi.

Quest for the Stanley Cup -dokumenttisarja pohjustaa Viasatin urheilukanavilla ja Viaplayssa suorana esitettäviä Stanley Cup –finaaliotteluita. Konferenssifinaalit ja Stanley Cup finaaliottelut näkyvät yksinoikeudella Viaplayssa ja Viasat Sport –kanavilla.

Esitysaikataulu:

1. jakso la 21.5 Viasat Hockey klo 19:00 (uusintana su 22.5. Viasat Sport Finland klo 21.30)

2. jakso la 28.5. Viasat Hockey klo 19:00

3. jakso la 4.6. Viasat Hockey klo 19:00

4. jakso la 11.6. Viasat Hockey klo 19:00

Viaplay-palvelussa uudet jaksot ovat nähtävissä aina lauantai-iltapäivästä lähtien. Tarkempiin esitysaikatauluihin saattaa tulla muutoksia.

Ville Klinga, vastaava tuottaja, Viasat Sport
ville.klinga@viasat.fi

Erika Miramo, PR Manager, Viaplay Finland & Viasat Finland
erika.miramo@viaplay.com

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, kuudessa maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita, online-palveluita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja netissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi