Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Alisa Vainiosta Technogymin brändilähettiläs

Alisa Vainiosta Technogymin brändilähettiläs

Julkaistu: 26.02.2016 klo 13:34
Julkaisija: Qicraft Finland Oy

Vuoden nuori urheilija, kestävyysjuoksija, Alisa Vainio ja Technogymin maahantuoja, Qicraft Finland, ovat aloittaneet sponsoriyhteistyön helmikuussa 2016, jolloin Qicraft Finland etsi Suomeen Technogymin brändilähettilästä.

”Pohdimme kuka suomalainen urheilija olisi oikea valinta Suomen Technogym brändilähettilääksi Rion olympialaisiin. Valintamme oli yksimielinen, koska haluamme tukea Alisan matkaa ja yritystä Rioon, jonne hän kuuluu jos tekee vaadittavan tulosrajan sääntöjen edellyttämissä puitteissa. Olemme erittäin iloisia että saamme tehdä yhteistyötä nuoren lahjakkaan urheilijalupauksen kanssa”, kertoo Qicraft Finland Oy:n maajohtaja Heikki Tanner.

Qicraft Finland järjestää uuden Technogym MYRUN-juoksumaton lanseeraustilaisuuden lehdistölle torstaina 3.3. Qicraft Finlandin toimistolla, Vantaan Aviapoliksessa, jossa Alisa Vainio on paikalla kertomassa omia kokemuksiaan juoksemisesta.

Alisa Vainiosta

• Syyskuussa 2015 Alisa Vainio juoksi elämänsä ensimmäisen maratonin Joutsenon Kullervo-maratonissa aikaan 2.33.24, joka alittaa Rion olympialaisten tulosrajan ja on Suomen kaikkien maratonaikojen listalla kuudes sekä Suomen ennätys alle 23-vuotiaiden sarjassa ja epävirallinen Euroopan ennätys alle 20-vuotiaiden sarjassa.
  • Alisa Vainio teki läpimurtonsa aikuisten tasolla Kalevan kisoissa, kun hän juoksi 17-vuotiaana Suomen mestariksi ensimmäisessä 10 000 metrin kilpailussaan. Aika on Suomen kaikkien aikojen viidenneksi paras.
  • Alisa Vainio on nimetty Suomen joukkueeseen kesän 2016 yleisurheilun EM-kisoihin 10 000 metrin matkalle.
  • Marraskuussa 2015 18-vuotta täyttänyt Alisa Vainio ei voi osallistua Rion olympialaisten maratonille, koska hän on kansainvälisten sääntöjen mukaan liian nuori. Hänen on mahdollista osallistua 10 000 metrin kilpailuun, jos hän alittaa tulosrajan.
  • Alisa Vainio on palkittu Vuoden nuorena urheilijana Suomen Urheilugaalassa.

Technogymistä

• Technogym on Rion olympialaisten eksklusiivinen laitetoimittaja yksinoikeussopimuksella kaikissa urheilukajeissa jo kuudetta kertaa.
  • Technogym on kansainvälisesti tunnettu siitä että, se keskittyy hyvin tarkasti innovatiivisuuteen ja muotoiluun suunnitellussa ja on yritys, joka asettaa standardit teknologian kautta urheiluun, kuntoutukseen ja hyvinvointiin.
  • Technogym tulee varustamaan Rion olympialaisiin kokonaisen kuntokeskuksen (n. 2 000 m2) olympiakylään, Barra da Tijucaan, mikä on avoinna kaikille kilpailijoille. Sen lisäksi Technogym varustaa 15 muuta kuntokeskusta ja lämmittelyaluetta, jotka on erityisesti suunniteltu eri lajien kilpailualueilleiin.
  • Technogymin odotetaan toimittavan  1.000 kuntolaitetta ja asentavan digitaalisen alustan,  Mywellness Cloudin, jonka avulla kilpailijat, voivat seurata henkilökohtaista harjoitusohjelmaansa suoraan kuntolaitteilta tai älypuhelimeltaan. Lisäksi Technogym tarjoaa 50 ohjaajan tiimin kilpailijoiden tueksi ja muita palveluita (tilasuunnittelu, asennus, huolto ja tekniset palvelut)
  • ”Kilpailijoiden tarpeet ovat tärkeimpiä, siksi panostamme huippulaitteisiin, sillä se on heille äärimmäisen tärkeää.” Carlos Nuzman, Rio 2016 olympialaisten järjestelytoimikunnan puheenjohtaja.

Qicraft Finland Oy (y- tunnus: 1925207-2) toimittaa hyvinvointia ja terveyden ylläpitämistä edistäviä tuotteita ja kokonaisratkaisuja kuntokeskuksille, terveydenhuollon ja virkistystoiminnan sektorille, julkiselle sektorille, yritysliikuntaan ja kuluttajille.

Olemme kuntosalialan johtavien tuotemerkkien maahantuoja Suomessa, edustamamme tuotemerkit ovat Technogym, Club Virtual ja Wellsystem. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaan Aviapoliksessa.

Tarjoamme ainoana ammattimaisen kuntoilu- ja kuntoutusalan laitetoimittajana Suomessa ISO 9001 laatusertifioidun huolto- ja ylläpitopalvelun. Sertifikaatin piiriin kuuluvat kuntosalilaitteiden asennus, korjaushuolto- ja ylläpitohuoltopalvelut.

qicraft.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon