Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Zinc –potkulautojen erikoiskauppa avattu

Zinc –potkulautojen erikoiskauppa avattu

Julkaistu: 17.06.2013 klo 09:00
Julkaisija: Megalon Finland Oy

Megalon Finland Oy on avannut uuden Zinc –potkulautoja myyvän verkkokaupan www.zincsports.fi. Valikoimasta löytyy useita protason temppupotkulautoja. Tarvikkeet ja varaosat ovat myös valikoimissa.

Zinc –potkulaudat on suunniteltu Isossa-Britanniassa, jossa ne ovat saavuttaneet erinomaisen suosion. Kestävissä huipputason Team Series scooteissa on 360 astetta kääntyvät tangot, vahvistetut dekit ja vain mielikuvitus asettaa rajat tempuille. Värikkäissä potkulaudoissa on paljon trendikästä grafiikkaa. Zinc on Ison-Britannian suurin potkulautamerkki.

Temppupotkulautailu eli scoottaus on noussut erittäin suosituksi lasten ja nuorten parissa. Harrastajamäärät ylittävät jopa skeittauksen. Temppupotkulautailua harrastetaan kaupunkiympäristössä, jossa käytetään hyväksi mm. penkkejä, kivetyksiä ja kaiteita. Nykyään temppupotkulautailijoiden eli scoottaajien suosioon ovat nousseet myös temppuiluun tarkoitetut skeittipuistot.

Ville Kuusisto
ville.kuusisto@megalon.fi

Megalon Finland Oy

Megalon Finland Oy on verkkokauppaan keskittynyt yritys, joka operoi tällä hetkellä kolmea verkkokauppaa: Megalon Sportia, Hopealanka.fi:tä ja Zincsports.fi:tä. Yritys on aloittanut toimintansa vuonna 2012.

www.megalonfinland.com

www.megalon.fi