Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Vuoden 2012 Jääkiekkohuoltaja on Jussi Huotari Suomussalmelta

Cramo

Vuoden 2012 Jääkiekkohuoltaja on Jussi Huotari Suomussalmelta

Julkaistu: 11.05.2012 klo 08:04
Julkaisija: Cramo

Suomussalmelaisesta Jussi Huotarista vuoden 2012 jääkiekkohuoltaja

Suomussalmen Palloseuran, SuPS:n huoltaja Jussi Huotari on valittu yleisöäänten perusteella vuoden 2012 jääkiekkohuoltajaksi. Cramo Finland ja Suomen jääkiekkohuoltajat ry jakavat palkinnon ensimmäistä kertaa 2012 Jääkiekon MM-kisojen kunniaksi.

Jussi Huotari, 46,  nappasi lähes neljänneksen äänistä vuoden 2012 jääkiekkohuoltaja yleisöäänestyksessä, joka järjestettiin Cramo Finlandin Facebook-sivuilla huhtikuun aikana. Huotarin lisäksi ehdolla oli yhdeksän muuta ansioitunutta jääkiekkohuoltajaa, jotka tuomaristo valitsi yli 250 ehdokkaan joukosta. Tuomaristoon kuuluivat jääkiekkolegenda, Tuto Hockey Oy:n varatoimitusjohtaja Juhani Tamminen, jääkiekkoliiton huoltopäällikkö Riku Koivunen, Jääkiekkohuoltajat ry:n puheenjohtaja Hannu Soro ja Lasse Huuhka Cramo Finland Oy:stä.

SuPS:n valmentaja ilmoitti Huotarin kisaan mukaan. Seurasta kerrotaan, että Huotari on Kainuun pitkäaikaisin huoltaja. Pelaajat kiittelevät, että hän on aina paikalla, eikä koskaan valita. Mies tunnetaan myös pitkästä pinnastaan.

– Olen tehnyt huoltajan hommia kohta jo 30 vuotta, ja kyllähän tällainen kunnia tuntuu hienolta. Kaikki vapaa-aikani kuluu melkein jäähallilla, mutta tässä lajissa on sen verran kiimaa, etten osaa pysyä poissakaan, Huotari kertoo.

Äänestyksessä toiseksi eniten ääniä sai riihimäkeläinen Kimmo Gråsten Suomen proteesimaajoukkueesta ja kolmanneksi eniten Väinö Säkkinen Kiekko-Vantaan mestiksestä.

– Lukuisat vapaaehtoiset jääkiekkohuoltajat pitävät huolen siitä, että huolto todellakin pelaa suomalaisissa seuroissa. Olemme saaneet runsaasti positiivista palautetta äänestyksen järjestämisestä, ja tuhannet ihmiset kävivät äänestämässä omaa suosikkiaan. Aiommekin tehdä tästä perinteen ja järjestää myös ensi vuonna vuoden jääkiekkohuoltaja -äänestyksen, Cramo Finland Oy:n markkinointipäällikkö Lasse Huuhka kertoo.

Huotari palkitaan tänään Hartwall-areenan yleisöalueella kello 19.00 1 000 euron matkalahjakortilla. Kaikkien jääkiekkohuoltajaa ehdottaneiden kesken on arvottu kolme 2012 Jääkiekon MM-kisojen lippupakettia.

Cramo Finland Oy on 2012 Jääkiekon MM-kisojen yhteistyökumppani, joka toimittaa muun muassa koneita, kalusto ja siirtokelpoisia tiloja kisaorganisaation käyttöön.

Painokelpoiset kuvat Jussi Huotarista ladattavissa täältä: https://rcpt.yousendit.com/1503895559/37a9bc3a047dff1fd34d6a32359e05e9

Cramo Finland Oy

Lasse Huuhka, markkinointipäällikkö

GSM: 040 744 2022, sähköposti: lasse.huuhka@cramo.com

Vuoden 2012 Jääkiekkohuoltaja Jussi Huotari, p. 040 511 9865

OS/G Viestintä

Toni Perez

p. 0400 630 063, sähköposti: viestinta@osg.fi

Cramo on täyden palvelun toimittaja, joka vuokraa koneita, kalustoa ja siirtokelpoisia tiloja rakennusyrityksille, teollisuudelle ja julkiselle sektorille. Uusien vuokrauskonseptien aktiivisen kehittämisen ansiosta Cramo tarjoaa laajan ja helposti saatavilla olevan valikoiman palveluita ja vuokrattavia tuotteita. Cramolla on noin 200 000 vuokrattavaa konetta, noin 150 000 asiakasta ja 2 400 työntekijää. Yritys toimii 15 eri maassa. Cramo-konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli 492,1 miljoonaa euroa. Cramo Finland Oy on osa Cramo-konsernia, jonka emoyhtiö Cramo Oyj on listattu Helsingin pörssissä.