Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Terveystalo ja Bulldogs Sipoo yhteistyöhön

Terveystalo

Terveystalo ja Bulldogs Sipoo yhteistyöhön

Julkaistu: 22.04.2013 klo 14:02
Julkaisija: Terveystalo

Sipoolainen amerikkalaisen jalkapallon seura Bulldogs ja Terveystalo ovat tehneet sopimuksen urheilutapaturmien ja terveyden hoitamisesta sekä yhteistyöstä markkinoinnin toteuttamisesta kausille 2013-2014.

Vuonna 1983 perustettu Bulldogs Sipoo ry ja Terveystalo ovat tuoreita yhteistyökumppaneita sopimuksen myötä.

– Loukkaantumisen sattuessa on oleellisinta saada pelaajalle laadukasta hoitoa mahdollisimman nopeasti. Kotikentän lisäksi vahinkoja voi sattua myös pelimatkalla, joten vieraallakin paikkakunnalla pikainen hoitoon pääsy on tärkeää, kertoo seuran puheenjohtaja Aki Helén.

Kattavalla ja nopealla terveydenhuollolla parhaat tulokset

Terveystalo Sport-palvelu tukee urheilijoita tavoitteiden saavuttamisessa. Palvelut painottuvat vammojen ennaltaehkäisemiseen ja äkillisten loukkaantumisten hoitoon. Amerikkalaisen jalkapallon kohdalla nopea hoito lajille tyypillisten vammojen, kuten ruhjeiden, venähdysten ja nivelvammojen tapauksissa on tärkeää. Osana sopimusta toimiva urheilijan terveystarkastus on oleellinen vammoja ennaltaehkäisevänä tekijänä.

- Terveystalolla on kokemusta yhteistyöstä useiden pääkaupunkiseudun amerikkalaisen jalkapalloseurojen ja lajin liiton kanssa. Uusi sopimus Bulldogs Sipoon kanssa onkin luonnollista jatkumoa tähän. Lähtökohtanamme on tarjota pelaajille saumatonta ja laadukasta terveydenhuoltoa. Olemme iloisia voidessamme tehdä yhteistyötä Bulldogsin kaltaisten dynaamisten seurojen kanssa, Terveystalon Sport-asiakkuuspäällikkö Mika Kivinen kommentoi.

Terveystalo tekee valtakunnallisesti yhteistyötä noin sadan urheiluseuran kanssa. Terveystalon Järvenpään toimipiste palvelee Bulldogseja. Seura voi tarvittaessa hyödyntää myös muiden Terveystalon toimipisteiden kattavia palveluita hoitoketjuohjeistuksen mukaisesti.

Bulldogs Sipoo, puheenjohtaja, Aki Helén, puh. 040 584 1982, puheenjohtaja@bulldogs.fi
Terveystalo, asiakkuuspäällikkö, Sport-yhteistyö Mika Kivinen, puh. 0400 462 199, mika.kivinen@terveystalo.com

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti lähes 6 500 terveydenhuollon ammattilaista. Vuonna 2012 Terveystalo investoi suomalaisten terveyspalvelujen kehittämiseen yli 27 miljoonaa euroa. www.terveystalo.com