Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Suomen Agilityliitolle on valittu uusi hallitus 22.4.2012

Suomen Agilityliitto ry

Suomen Agilityliitolle on valittu uusi hallitus 22.4.2012

Julkaistu: 22.04.2012 klo 20:31
Julkaisija: Suomen Agilityliitto ry

Suomen Agilityliiton uusi hallitus on valittu Helsingissä pidetyssä liiton varsinaisessa kokouksessa 22.4.2012.

Hallitus koostuu puheenjohtajasta, varapuheenjohtajasta ja kahdeksasta varsinaisesta jäsenestä.

Hallituksen puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja valitaan vuosittain. Puheenjohtajaksi valittiin Kari Jalonen (TAKUT). Uudeksi varapuheenjohtajaksi valittiin toiselle kaudelle Jouni Kautto (KKK). Neljä (4) hallituksen jäsentä edelliseltä toimikaudelta (Marika Kelokari, Tiia Vitikainen, Kati Kollanen, Jari Lukkarinen) olivat sääntöjen mukaisesti erovuorossa. Erovuoroisten tilalle uusiksi hallituksen jäseniksi valittiin uudelle kaudelle Kati Kollanen (KAT) ja Jari Lukkarinen (JOA) sekä uusiksi hallituksen jäseniksi Esa Lehdistö (ATT) ja Petteri Kerminen (WECA).

SAGI kiittää lämpimästi kaikkia edellisen hallituksen jäseniä tärkeästä työstään – erityisen suuri kiitos SAGIa neljä vuotta puheenjohtajan roolissa luotsanneelle Jerkko Mäkelälle. SAGI toivottaa uudet ja jatkavat tervetulleeksi uudelle hallituskaudelle.

Hallituksen yhteinen sähköpostiosoite on hallitus[ät]agilityliitto.fi

Kari Jalonen, puheenjohtaja

petteri.kerminen[ät]agilityliitto.fi

Hallituksen kokoukset 2012:

26.1, 19.3, 24.4, 6.6, 23.8, 24.9, 6.11 ja 12.12

Hallituksen käsiteltäväksi tarkoitettu aineisto tulee toimittaa valmisteltuna vähintään viikkoa ennen kokousta osoitteeseen toiminnanjohtaja [ät] agilityliitto.fi.

Agility on ihmisen ja koiran yhteistyöhön perustuva liikuntamuoto, joka sopii kaiken ikäisille ihmisille. Suomessa agilityn parissa liikkuu yli 10 000 ja maailmanlaajuisesti yli 100 000 harrastajaa. Suomen Agilityliitto SAGI on suomalaisten agilityä harrastavien yhdistysten muodostama liitto. Liiton pääasiallisena tarkoituksena on edistää ja kehittää agilityurheilua, -liikuntaa ja -harrastetoimintaa tavoitteenaan ihmisten fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kehittäminen. Liiton perustana ovat liikunnan eettiset arvot ja urheilun reilun pelin periaatteet sekä tasa-arvon edistäminen. Toiminnan perustana on koirien fyysinen ja psyykkinen terveys, niiden yhteiskuntakelpoisuuden lisääminen ja hyvä kohtelu. SAGI on Suomen Kennelliitto – Finska Kennelklubben ry:n jäsen ja Suomen Liikunta ja Urheilu (SLU) ry:n tukijäsen.