Impivaaran suksivuokraamo avautuu lauantaina, palvelusta vastaa talven ajan ÅIFK:n jalkapallojaosto.

Nunnavuoressa on ladut parhaimmillaan ja Turun kaupungin liikuntapalvelut avaa Impivaaran suksivuokraamon tulevana lauantaina. Suksivuokraamo on auki viikonloppuna 11.12. –12.12. klo 11–16, 14.12. klo 17–20, lauantaina ja sunnuntaina 18–19.12. klo 11–16 sekä 21.12. tiistaina klo 17–20.
Joulutauon jälkeen suksivuokraamo avautuu tammikuun alussa.

Suksivuokraamo toimii parakeissa Impivaaran jalkapallohallin (Eskonkatu 1) takana, Nunnavuoren latujen vieressä. Suksivuokraamon palvelusta vastaa tämän talven ajan ÅIFK:n jalkapallojaosto.

Edullinen vuokrahinta

Välinepaketin (sukset, monot ja sauvat) saa vuokrattua kahdeksi tunniksi hyvin edulliseen hintaan. Aikuiset maksavat paketista 5 euroa, alle 20-vuotiaat euron ja alennusryhmät (työttömät ja opiskelijat 3 euroa). Käteis- tai korttimaksu. Sähköisellä Mihi.fi-passilla, Kimmoke- ja Seniorirannekkeen voimassaolokortilla sukset saa käyttöönsä maksutta.

Suksipareja on noin 160. Tarjolla on niin perinteisen kuin luistelutyylinkin suksia. Monoja on koosta 28 kokoon 48 asti. Sukset ovat valmiiksi voideltuja.

Koronapassia ei tarkisteta suksivuokraamossa

Koronapassia ei tarkisteta suksivuokraamossa, ja vuokraamon sisätiloihin päästetään yksi asiakas kerrallaan. Yksi asiakas kerrallaan voi tulla vuokraamoon sisälle, muut odottavat ulkona. Hyvällä talvisäällä jonotusaika voi olla pitkäkin. Jonottaessa pitää huolehtia turvavälien säilymisestä.

– Toivomme asiakkailta ymmärrystä ja kärsivällisyyttä tässä haastavassa tilanteessa. Valitettavasti sisätiloja ei ole käytössä ja monojen vaihtamista varten on tarjolla ulkopenkkejä, kertoo liikuntapalveluvastaava Jorma Fisk Turun kaupungin liikuntapalveluista.

Ladut kunnossa

Suksivuokraamon suksilla pääsee hiihtämään Impivaaran Nunnavuoren tykkilumiladuilla ja sieltä lähtevillä luonnonlumireiteillä. Latumiehet päivittävät tiedot latujen kunnostuksesta nettiin turku.fi/latuinfo -sivulle.

Lisätietoja: turku.fi/suksivuokraamo

liikuntapalveluvastaava Jorma Fisk