Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Sports Academy Kaivokadun lauantain klubi-illat

HOK-Elanto

Sports Academy Kaivokadun lauantain klubi-illat

Julkaistu: 17.02.2011 klo 14:00
Julkaisija: HOK-Elanto

Pohjoismaiden johtava urheiluravintola Sports Academy Kaivokatu tarjoaa kevään kuluessa asiakkailleen urheiluviihteen lisäksi livemusiikkia, kun joukko maamme kärkikastin artisteja esiintyy ravintolassa.

Klubi-illat järjestetään lauantaisin, kello 16.30 Sports Academyn Street Barissa, ravintolan ensimmäisessä kerroksessa. Tapahtumaan ei ole sisäänpääsymaksua. Kaikki artistit esittävät kappaleensa akustisesti.

Maaliskuun aikana esiintyvät:

5.3. Kim Herold
12.3. Neuman duo
19.3. Annika Eklund
26.3. Kristian Meurman

Sports Academy Kaivokatu on maamme parhaiten varusteltu urheiluravintola. Se on tullut tunnetuksi urheilufanien kokoontumispaikkana, josta saa juomien lisäksi hyvää ruokaa.  Mahtavat monitorit ja jättiscreenit tarjoavat verrattomat puitteet penkkiurheilemiselle: näyttämönä on 59 plasmatelevisiota, 6 screeniä ja 16 urheilukanavaa. Lisäksi ravintolassa on hyvin varusteltu vuokrattava sauna, johon mahtuu 12 henkeä sekä sisäcurlingpöytä.

Osoitteet ja lisätiedot Sports Academystä: sportsacademy.fi

Lisätietoa:

Pekka Lavikainen
ravintolajohtaja
HOK-Elanto
sähköposti: pekka.lavikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,7 mrd. euroa, ja yritys työllistää 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi