Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Sami Hedberg Live – Stand upia ja livemusiikkia Finlandia-talolla pe 24.5

Sam's Comedy Club

Sami Hedberg Live – Stand upia ja livemusiikkia Finlandia-talolla pe 24.5

Julkaistu: 20.05.2013 klo 12:01
Julkaisija: Sam's Comedy Club

Koko kansan rakastama stand up -koomikko Sami Hedberg vie ennennäkemättömän show’nsa Finlandia-talolle.

Finlandia-talolla perjantaina 24. toukokuuta 2013 järjestettävä Sami Hedberg Live on ainutlaatuinen kokoillan show, jossa katsoja pääsee nauttimaan sekä nauruhermoja kutittelevasta stand up -komiikasta että korvia hellivästä livemusiikista. Hulvaton kokovartalomies riemastuttavine hahmoineen ja Finlandia-talon upeat puitteet luovat ainutlaatuisen elämyksen, joka ei hetkessä unohdu. Livemusiikista vastaa musiikin monilahjakkuus, Sunrise Avenuenkin kokoonpanossa vaikuttava Osmo Ikonen bändeineen.

Show alkaa klo 19:00 ja sen ikäraja on 15 vuotta. Show’hun on saatavilla myös show & dinner -paketteja, joten komiikan ja musiikin lisäksi nauttia voi myös hyvästä ruoasta. Liput myy ennakkoon Lippupiste.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Elisa Joki-Anttila
Tuotantokoordinaattori
elisa@samihedberg.com

Särkiniementie 5 B 27
www.samihedberg.com

Showhouse Sami Hedberg Oy on stand up –koomikko Sami Hedbergin vuonna 2005 perustama ohjelmapalveluihin erikoistunut yritys. Välitämme esiintyjiä erilaisiin tilaisuuksiin ja järjestämme Sam’s Comedy Club –toiminimellä stand up –klubeja, –kiertueita ja –festivaaleja ympäri Suomea. Olemme myös yksi Helsinki Comedy Festivalin pääjärjestäjistä.

Tarvitsetko tilaisuuteesi hauskan ohjelmanumeron? Jätä tarjouspyyntö.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki