Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Otto Brandtin Ottopäivät – motorisoidun viihteen aktiivitapahtuma 17.-18.5.2013

Oy Otto Brandt Ab

Otto Brandtin Ottopäivät – motorisoidun viihteen aktiivitapahtuma 17.-18.5.2013

Julkaistu: 06.05.2013 klo 14:18
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Otto Brandt –konsernin Ottopäivät – motorisoidun viihteen aktiivitapahtuma 17.-18.5.2013

Osoite: Bike World Vantaa Tuupakantie 7B 01740 Vantaa

Aika: klo 17.5. klo 12-20.00 ja 18.5. klo 10-16.00.

Pohjoismaiden suurimpiin moottoritaloihin kuuluvan Otto Brandt -konsernin mahtava laitevalikoima on esittelyssä ja testattavana kahden päivän ajan. Viimevuonna yli 2000 ihmistä kerännyt tapahtuma tavoittelee tänä vuonna 5000 kävijän rajapyykkiä. Paikalta löytyykin poikkeuksellinen kattaus tarjouksia, ohjelmaa, viihdettä ruokaa ja juomaa koko perheelle. Mukana ovat moottoripyörät, mönkijät, mopot ja mopoautot, veneet ja pienkoneet. Kaikkia tarjousmalleja vain rajoitettu määrä.

KANSAINVÄLISIÄ ARTISTEJA, MUSIIKKIA JA OHJELMAA

Perjantaina 17.5. esiintyy The Voice of Finlandista tuttu Toni Savolainen ja klo 17.00 vierailee Rap-kaksikko Jare & VilleGalle Dj- ja nimmarikeikalla Honda StikR-skoottereidensa kanssa. Lauantaina 18.5. esiintyy mm. Japanissa suursuosioon noussut Jessica Wolff.

SULJETTU AJORATA MOOTTORIPYÖRIEN TESTAUKSEEN

Lauantaina prätkäkortittomilla on mahdollisuus testata ilmaiseksi miltä oikea moottoripyörä tuntuu. Opastamassa Stradan ja Movian ajokouluttajat.

SUOMEN SUURIN MÖNKIJÄESITELY JA -KOEAJOTAPAHTUMA

Polaris- ja Honda-mönkijöille on suunniteltu oma rata, jossa on koeajettavana myös lasten malleja. Mönkkäreitä on myös myynnissä rajuilla kampanjahinnoilla.

KOEAJOJA JA HUIPPUTARJOUKSIA MOOTTORIPYÖRISTÄ JA MOPOISTA

Koeajettavissa ovat lisäksi Hondan, Victoryn, KTM, Vespan uusimmat mallit. Vain Ottopäiviltä löytyvät supertarjoukset tulevat Hondalta, Polarikselta, KTM:ltä, Victoryltä, Vespalta, Ligieriltä ja Gileralta.

BIKE WORLD - VARUSTETARJOUKSET

Tarjolla on hurja määrä ajovarusteita, kypäriä, kenkiä, hanskoja poistohinnoin. Merkkeinä Scott, Arai, TCX, AGV, Rukka, Schuberth, STR, IXS, EVS ja Airoh.

HONDA POWER –PUUTARHATUOTTEET

Hondan ruohonleikkureita, raivaussahoja, generaattoreita – kaikkea mitä puutarhassa ja mökillä tarvitaan. Sekä tietenkin Miimo, robotti joka leikkaa ruohosi.

TERHI-, SILVER-, AMT-, FASTER- JA DELTA –VENEET ESITTELYSSÄ

Pihalla esitellään myös veneitä joka lähtöön. Ihasteltavana on mm. upea ja palkittu Delta 26 Open. Moottoripyörät, mönkijät ja mopot voidaan huomioida vaihdossa veneeseen – tai toisinpäin!

www.ottopaivat.fi                www.bikeworld.fi

Lisätietoja Samuli Salokangas Otto Brandt Oy 0503006030