Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Opiskelijoiden Liikuntaliiton liittokokous Vierumäellä

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

Opiskelijoiden Liikuntaliiton liittokokous Vierumäellä

Julkaistu: 12.11.2013 klo 10:35
Julkaisija: Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

Ennakkotiedote

Julkaisuvapaa 12.11.2013

Suomen kaikkia korkeakouluopiskelijoita edustava Opiskelijoiden Liikuntaliitto (OLL) kokoontuu liittokokoukseensa Suomen urheiluopistolle Vierumäelle 14.–15.11.2013. Liittokokous asettaa tavoitteet vuoden 2014 liikuntapoliittiseen edunvalvontaan, hyväksyy liikuntapoliittisen linjapaperinsa vuosille 2014–17, päättää organisaation rakenteestaan järjestöllisen kehittämisen työryhmän esitysten pohjalta sekä valitsee ensi vuodelle uuden puheenjohtajan ja hallituksen.

Liittokokous avataan torstaina kello 10.00. Liittokokouspuheen tulee pitämään Suomen Olympiakomitean puheenjohtaja, entinen OLL:n hallituksen jäsen ja pääsihteeri Risto Nieminen. Kokous on kaksipäiväinen, ja sen arvioidaan loppuvan perjantaina iltapäivällä. Liittokokous on tänä vuonna ensimmäistä kertaa katseltavissa suorana live-stream -palvelun kautta osoitteessa:http://new.livestream.com/Infocrea-fi/OLL2013. Twitter-seuraajat löytävät liittokokouskeskustelun hashtagilla #OLLliko.

Opiskelijoiden Liikuntaliitto edustaa yhteensä noin 270 000 korkeakouluopiskelijaa. OLL:n jäsenjärjestöjä ovat Suomen ammattikorkeakouluopiskelijakuntien liitto SAMOK, Suomen ylioppilaskuntien liitto SYL, Kadettitoverikunta, Poliisiammattikorkeakoulun oppilaskunta sekä Tahkon Talli.

Tiedotusvälineet ovat tervetulleita seuraamaan liikuntapolitiikan tekoa sekä henkilövalintoja vuodelle 2014. Henkilövalinnat tehdään perjantaina aamupäivällä. Valinnoista ja päälinjoista tiedotetaan medialle vaalien jälkeen.

Pääsihteeri Hilkka Laitinen 044 780 0210, hilkka.laitinen(a)oll.fi

Puheenjohtaja Teemu Myllärinen 044 780 0211, teemu.myllarinen(a)oll.fi

Kartta liittokokouspaikalle:

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL) on 1924 perustettu valtakunnallinen opiskelija- ja korkeakoululiikunnan edunvalvonta- ja palvelujärjestö. OLL edustaa kaikkia Suomen korkeakouluopiskelijoita. OLL vaikuttaa, palvelee, kouluttaa, tutkii ja toimii niin kansallisilla kuin kansainvälisilläkin kentillä opiskelijaliikunnan puolesta.

Opiskelijoiden Liikuntaliitto
Lapinrinne 2