Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » OlutHuoneiden Oktoberfestit

OlutHuoneiden Oktoberfestit

Julkaistu: 14.09.2011 klo 15:00
Julkaisija: HOK-Elanto

Maailman suurin olutjuhla rantautuu pääkaupunkiseudulle 16.9.–2.10.2011 kun HOK-Elannon OlutHuoneissa vietetään Oktoberfestejä.

Mieleenpainuvia tapahtumia ja laadukkaita mallasjuomia tulvivaa olutjuhlaa vietetään kaikissa HOK-Elannon OlutHuoneissa kautta pääkaupunkiseudun. Janonsammuttajina on tarjolla OlutHuoneiden tasokkaan normaalivalikoiman lisäksi varta vasten Oktoberfesteille tilattuja laadukkaita hanaoluita: Paulaner Oktoberfest sekä Ayinger Fest-Märtzen.

Kaikissa OlutHuoneissa järjestetään tapahtuman kuluessa hauska Oktoberfest-visailu, jossa tiedoillaan loistaneet palkitaan lahjakorteilla. Tunnelmaa kohottavat lisäksi aidon Oktoberfest-hengen mukaisesti musisoiva, OlutHuoneita kiertävä torvisoittokunta sekä oluenystäviä taatusti ilahduttavat, hillittömän kokoiset tuopit.

Tarkempi aikataulu Oktoberfest-visailun sekä torvisoittokunnan esiintymisaikataulun suhteen on löydettävissä OlutHuoneiden nettisivuilta, osoitteesta: oluthuone.com.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Leppävaara, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.com

Lisätietoa:

Taisto Hännikäinen

ryhmäpäällikkö
OlutHuoneet
HOK-Elanto
sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,7 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi