Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » OlutHuoneiden helmikuun hanaolut: Slottskällans Freedom IPA 6,5 %

HOK-Elanto

OlutHuoneiden helmikuun hanaolut: Slottskällans Freedom IPA 6,5 %

Julkaistu: 31.01.2012 klo 13:30
Julkaisija: HOK-Elanto

HOK-Elannon OlutHuoneet tuovat tarjolle helmikuun hanaoluenaan laatuoluistaan tunnetuksi tulleen ruotsalaisen pienpanimon jenkkityylisen IPA:n.

Slottskällans Freedom IPA on kuparinvärinen ja moderni India Pale Ale. Oluen tuoksussa on eksoottista hedelmäisyyttä, toffeeta ja amerikkalaisten humalien mukanaan tuomia havumetsän aromeita; pihkaa ja männynneulasia. Maku on hedelmäinen, makean maltainen ja jälkimaku jenkkityyliselle IPA:lle tunnusomaisen pitkä ja appelsiininkuorimaisen katkera.

Slottskällans Bryggeri AB perustettiin vuonna 1997 ja panimon ensimmäinen olut tuotiin markkinoille vuotta myöhemmin. Pienpanimon kantavana ajatuksena oli alusta lähtien erottua paitsi suurista panimoista myös muista pienpanimoista tuottamiensa oluiden suhteen. Slottskällans Bryggeri otti ohjenuorakseen tuottaa mielenkiintoisia oluita, jotka ovat maukkaita ja vivahteikkaita, mutta ominaisuuksiensa suhteen tasapainoisia. Pyrkimys korkeatasoisiin tuotteisiin oli vastaus markkinoiden yhä kasvavaan laadukkaiden pienpanimotuotteiden kysyntään. Slottskällans Freedom IPA onkin hyvä esimerkki ruotsalaispanimon tinkimättömistä laatuvaatimuksista tuottamiensa oluiden suhteen.

Slottskällans Freedom IPA on tarjolla helmikuun ajan 0,5 litran tuopeissa kaikissa OlutHuoneissa S-Etukortilla hintaan 6,90 €. Hinta ilman S-Etukorttia on 7,50 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Lisätietoa:

Taisto Hännikäinen

ryhmäpäällikkö
OlutHuoneet
HOK-Elanto
sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,7 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi