Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Kuninkuusravien palkintoihin tuntuva korotus lippujen ennakkomyynnistä

Porin Ravit Oy

Kuninkuusravien palkintoihin tuntuva korotus lippujen ennakkomyynnistä

Julkaistu: 30.10.2013 klo 00:00
Julkaisija: Porin Ravit Oy

Pori 2014 Kuninkuusravien ennakkolipunmyynti alkaa Fintoton ja Porin Ravien yhteishankkeella, jolla nostetaan suoraan Kuninkuusravien palkintotasoa.

”Nyt on luotu keino korottaa Kuninkuusravien palkintotasoa yhteistyössä lipunostajien, Fintoton ja Kuninkuusravit järjestävän Porin Ravit Oy:n kanssa.” Fintoton Pertti Koskenniemi valottaa.

”Kuninkuusravit ovat perinteinen kansanjuhla, joka täyttää Porissa ensi vuonna 90 vuotta. Nyt jokainen voi itse vaikuttaa kuninkuuslähtöjen palkintotasoon ostamalla kuninkuusravipassin ennakkoon. Jokaisesta ennakkoon ostetusta passista korotetaan Kuninkuusravilähdön palkintoa 10 eurolla. Tällaisella toiminnalla toivottavasti saamme aikaiseksi huomattavan palkintokorotuksen.” Pori 2014 Kuninkuusravien projektijohtaja Janne Ojanen toteaa.

Kuninkuusravipassi maksaa 70 €. Passilla pääsee lauantain ja sunnuntain raveihin sekä lauantain iltajuhlaan. Hintaan sisältyy myös Pori 2014 Kuninkuusravien pikeepaita.

Lipunmyynti ja palkinnonkorotuksen kehityksen seuranta www.kuninkuusravit.fi.

Liitteen kuva: Kuopion Kuninkuusraveissa 2013 raveja seurasi noin 59 000 katsojaa.

Lisätiedot:

Marjaana Vilponen