Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Kisavisasta Lapinhulluun - SKS:n kevään julkaisuluettelo on ilmestynyt

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura

Kisavisasta Lapinhulluun - SKS:n kevään julkaisuluettelo on ilmestynyt

Julkaistu: 13.11.2013 klo 13:07
Julkaisija: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran ensi kevään uutuuskirjoihin kuuluvat muun muassa Eleonora Joffen Mannerheimin kuriiri, Liisa Suvikummun Suomalaiset kylpylät ja Hanna Forssellin Lastenvaunut rullaavat. Suomalaisen kulttuurin eri puolia kartoitetaan kirjoissa Kisavisa – 365 knoppia suomiurheilusta, Lapinhullu ja Loitsun mahti. Luettelo sisältää esittelyt myös tiedekirjoista, joista osa ilmestyy jo tänä syksynä, kuten joulukuussa julkaistava Suomen nykykirjallisuus 1–2.

Tutustu luettelon sähköiseen versioon tästä. Jos haluat tilata painetun luettelon, lähetä viesti Luettelo osoitteeseen arvostelukappaleet@finlit.fi

1831 perustettu Suomalaisen Kirjallisuuden Seura on maan vanhin kustantamo ja suurin humanistisen tieto- ja tiedekirjallisuuden kustantaja. Julkaisemme vuosittain noin 80 uuutuutta. Lue lisää: www.finlit.fi/kirjat

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki