Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Jääkiekon MM-kisojen rakennustyöt valmistuivat

Cramo

Jääkiekon MM-kisojen rakennustyöt valmistuivat

Julkaistu: 02.05.2012 klo 13:52
Julkaisija: Cramo

Jääkiekon MM-kisojen rakennustyöt valmistuivat aikataulussa

Helsingin Jääkiekon MM-kisojen rakennustyöt ovat nyt valmiit. Kisojen pääpaikalle Hartwall-areenalle odotetaan ensi perjantaista alkaen noin 300 000 kävijää reilun parin viikon aikana. Iso tapahtuma vaatii muun muassa useita kymmeniä Cramon siirtokelpoisia tiloja median käyttöön.

Huhtikuun puolivälissä aloitetut Jääkiekon maailmanmestaruuskisojen rakennustyöt päättyvät Helsingissä tänään keskiviikkona. Areenan pihalle on toimitettu ja asennettu muun muassa yli tuhat neliömetriä siirtokelpoisia tiloja. Tilat ovat esimerkiksi lehdistön ja tv-yhtiöiden käytössä kisojen ajan.

– Liikenneyhteyksien ja logistiikan vuoksi vuokrasimme moduuleille välivaraston Ilmalantorilta. Näin pystyimme hoitamaan moduuleiden asennuksen häiritsemättä alueen muuta liikennettä, kertoo aluemyyntipäällikkö Timo Herskoi kisaorganisaation yhteistyökumppani rakennuskonevuokraamo Cramo Finland Oy:sta.

Koska kisoihin odotetaan lähiviikkojen aikana satojatuhansia kävijöitä, on alueelle ihmisvirtojen ohjailua varten asennettu myös noin 400 metriä aitaa. Kisapaikalle on pystytetty myös muun muassa satoja metrejä alumiinitelineitä, useita kulkuteitä ja kaapelikouruja. Alueelle on hoidettu myös toimiva sähköistys ja valaistus.

Cramolta alueella on ahertanut viimeisen parin viikon ajan 25 asennusmiestä muun kansainvälisen joukon seassa. Huolellinen aikataulutus ja hyvä yhteishenki ovat taanneet sen, että työt ovat sujuneet hyvin.

– Kesken rakennustöiden areenalla järjestettiin esimerkiksi konsertti, joka piti ottaa huomioon töitä suunniteltaessa. Onneksi kaikilla kisoja tekemässä olevilla tahoilla on ollut sama päämäärä: kun kisat alkavat, kaiken pitää olla kunnossa, että homma pelaa.

Lisätietoja, haastattelupyynnöt ja kuvat:

Cramo Finland Oy

Lasse Huuhka, markkinointipäällikkö

p. 040 744 2022, sähköposti: lasse.huuhka@cramo.com

OS/G Viestintä

Mari Kuusinen

p. 040 1964374, sähköposti: mari.kuusinen@osg.fi

Cramo on täyden palvelun toimittaja, joka vuokraa koneita, kalustoa ja siirtokelpoisia tiloja rakennusyrityksille, teollisuudelle ja julkiselle sektorille. Uusien vuokrauskonseptien aktiivisen kehittämisen ansiosta Cramo tarjoaa laajan ja helposti saatavilla olevan valikoiman palveluita ja vuokrattavia tuotteita. Cramolla on noin 200 000 vuokrattavaa konetta, noin 150 000 asiakasta ja 2 400 työntekijää. Yritys toimii 15 eri maassa. Cramo-konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli 492,1 miljoonaa euroa. Cramo Finland Oy on osa Cramo-konsernia, jonka emoyhtiö Cramo Oyj on listattu Helsingin pörssissä.