Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Historiallinen urheilupostimerkki myyntiin

Megalon Sport

Historiallinen urheilupostimerkki myyntiin

Julkaistu: 30.10.2013 klo 15:42
Julkaisija: Megalon Sport

Megalon Sport mukana jääpallojunioriturnauksessa

Historian ensimmäinen 17-vuotiaiden jääpallon Suomen Cup -turnaus pelataan tulevana viikonloppuna 2.-3.11. Oulun Pakkalassa. OLS on lanseerannut Suomen Cup -turnaukseen liittyvän postimerkin. Postimerkkien tilaaminen tapahtuu turnauksen yhteistyökumppani Megalon Sportin verkkokaupasta (www.megalon.fi). Tilausmyynnissä oleva 10 merkin tarra-arkki maksaa 19,90 euroa. Postimerkin viimeinen tilauspäivä on 10.11.2013.

Kyseessä on ensimmäinen kerta, kuin jääpallo on esillä postimerkissä – OLS:n junnutoimijat tekevät tässä mielessä historiaa!

Kisajärjestäjä OLS on myynyt yhteistyökumppanien kautta tapahtumaan jo miltei 800 pääsylippua. OLS:n P17-joukkue lahjoittaa saaduista lipputuloista 50 % OYS:n lasten teho-osastolle 64. OLS:n tavoitteena on saada myydyksi 1 000 pääsylippua. Kahden euron hintaisen lipun voi lunastaa myös stadionin Bandykahaviosta pelien aikana. OLS haluaa olla avustamassa OYS:n pikkupotilaita omalla panoksellaan.

Nuorisojääpalloilijat valtaavat Pakkalan bandystadionin

Turnaukseen osallistuu reilut sata nuorta jääpalloilijaa.

Turnauksessa pelaavat Akilles Porvoosta, Lappeenrannan ja Imatran yhteisjoukkue ”VeiPa” (Veiterä-Pasa) Etelä-Karjalasta, WP 35 Varkaudesta, Mikkelin Kampparit ja Narukerä Porista. Ruotsalaista väriä avoimessa Suomen Cup -turnauksessa edustaa Kalix Bandy. Turnauksen ulkopuolella paikallisen UIFK:n Suomi-sarja -joukkue toimii harjoitusvastustajana toisessa lohkossa.

Postimerkki Megalon Sportissa:

Turnaustapahtumat netissä:

Lisätiedot:

Ville Kuusisto

Megalon Sport

www.megalon.fi

ville.kuusisto@megalon.fi

Turnausjohtaja, LOC:n pj.: Vesa Torvi (045 879 0666)

LOC:n jäsen: Topiantti Äikäs (050 536 2646)