Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Helsingin yliopiston sulkapallojoukkue on voittanut kultaa opiskelijoiden EM-kisoissa Uppsalassa

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

Julkaistu: 08.05.2013 klo 12:00
Julkaisija: Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

Helsingin yliopiston sulkapallojoukkue on voittanut kultaa OEM-kisoissa

Eetu Heino, Anton Kaisti, Sanni Rautala ja Heini Ihalainen ovat voittaneet opiskelijoiden sulkapallon EM-kisojen joukkuekilpailun Uppsalassa Ruotsissa. Eilen illalla pelatuissa joukkuekisan finaaleissa Helsingin yliopisto kohtasi ranskalaisen Roen:n yliopiston ja voitti tämän selvin luvuin 1-3.

6.5.-11.5.2013 käytävissä sulkapallon OEM-kisoissa pelataan joukkuekisan päättymisen jälkeen yksilökilpailut sekä sekanelinpelit. Kisat siis jatkuvat suomalaisilla huomenna helatorstaina.

Opiskelijoiden EM-kisamenestys on Suomelle harvinaista herkkua, ja siksi voitto maistuu nyt erityisen makealta. Joukkueesta Eetu Heino, Anton Kaisti ja Sanni Rautala ovat lähdössä myös ensi kesän Universiadeihin Kazaniin.

Opiskelijoiden Liikuntaliitto onnittelee tuoretta OEM-kultajoukkuetta ja toivottaa onnea ja menestystä myös tuleviin kilpailuihin!

www.eucbadminton.com

Jenny Söderman, Palvelukoordinaattori

Opiskelijoiden Liikuntaliitto

jenny.soderman(at)oll.fi

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL) on 1924 perustettu valtakunnallinen opiskelija- ja korkeakoululiikunnan edunvalvonta- ja palvelujärjestö. OLL edustaa kaikkia Suomen korkeakouluopiskelijoita. OLL vaikuttaa, palvelee, kouluttaa, tutkii ja toimii niin kansallisilla kuin kansainvälisilläkin kentillä opiskelijaliikunnan puolesta.

Opiskelijoiden Liikuntaliitto
Lapinrinne 2