Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Eija Liikonen Anjalankoskelta vuoden 2012 jääkiekkohuoltajaksi

Eija Liikonen Anjalankoskelta vuoden 2012 jääkiekkohuoltajaksi

Julkaistu: 02.04.2012 klo 09:37
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

2012 Jääkiekon MM-kisojen yhteistyökumppani Cramo ja Suomen jääkiekkohuoltajat ry ovat valinneet finaalivaiheeseen kymmenen vapaaehtoisperiaatteella toimivaa jääkiekkohuoltajaa, joista yleisö pääsee äänestämään Cramon Facebook-sivulla vuoden 2012 jääkiekkohuoltajan. Yksi kymmenestä finalistista on Aakoon tyttöjen huoltaja Eija Liikonen.

Ensimmäistä kertaa järjestettävä vuoden 2012 jääkiekkohuoltaja -äänestys sai lentävän lähdön: yli 250 jääkiekon ystävää kävi ehdottamassa suosikkiaan vuoden jääkiekkohuoltajaksi.

– Saimme hyviä ehdotuksia ympäri Suomen. Kymmenen finalistin valitseminen näin kovatasoisesta joukosta oli tuomaristolle erittäin vaativa homma. Ehdotuksista kävi ilmi, että huolto todellakin pelaa suomalaisissa seuroissa, Cramo Finland Oy:n markkinointipäällikkö Lasse Huuhka kertoo.

Aakoon tyttöjen huoltaja Eija Liikonen, 50, on yksi kymmenestä finalistista.

– Aakoon tyttöjen huoltaja olen toiminut jo seitsemän vuotta. Vein tyttöä ja poikaa treeneihin ja pitkien matkojen takia notkuin hallilla, siinä sitten ajauduin huoltajan töihin. Itse en ole koskaan pelannut, Liikonen kertoo.

Seurasta kiitellään, että Liikonen on hyvä esimerkki tytöille terveine elämäntapoineen. Hän aina paikalla, kärsivällinen ja tulee toimeen kaikkien kanssa.

Valinnat tehneeseen tuomaristoon kuuluivat jääkiekkolegenda, Tuto Hockey Oy:n varatoimitusjohtaja Juhani Tamminen, jääkiekkoliiton huoltopäällikkö Riku Koivunen, Jääkiekkohuoltajat ry:n puheenjohtaja Hannu Soro ja Lasse Huuhka Cramo Finland Oy:stä.

Muut valitut finalistit ovat:

Katja Seppäläinen, 40, Mikkeli, Juniori-Jukureitten A-tyttöjen huoltaja

Kimmo Gråsten, 42, Riihimäki , Suomen Proteesimaajoukkueen huoltaja

Esa Jaakkola, 51, Forssa, Fops B -poikien huoltaja

Rolf Wigelius, 41, Kangasala, Kangasalan Kisa Eagles E01:n huoltaja

Jussi Huotari, 46, Suomussalmi, SuPS:n huoltaja

Teppo Aava, 57, Rauma, HC Satakunnan huoltaja

Jari Suominen, 48, Turku, TPS Wilds B2 -pojat

Väinö Säkkinen, 65, Vantaa, Kiekko-Vantaan Mestiksen huoltaja

Markku Vimpari, 46, Oulu, Kiekko-Oulun Naisten huoltaja

Kukin finalisti on esitelty Cramon Facebook-sivuilla osoitteessa: facebook.com/cramofinland

Yleisö pääsee äänestämään 2.4. alkaen vuoden 2012 jääkiekkohuoltajaa Cramon Facebookissa. Eniten ääniä saanut ehdokas valitaan vuoden 2012 jääkiekkohuoltajaksi. Voittaja paljastetaan toukokuun alussa.

Vuoden 2012 jääkiekkohuoltaja palkitaan 1 000 euron matkalahjakortilla, ja kaikkien ehdotuksen tehneiden kesken arvotaan kolme 2012 Jääkiekon MM-kisojen lippupakettia.

Lisätietoja, haastattelupyynnöt ja kuvat:

Cramo Finland Oy

Lasse Huuhka, markkinointipäällikkö, p. 040 744 2022, sähköposti: lasse.huuhka@cramo.com

OS/G Viestintä

Toni Perez, p. 0400 630 063, sähköposti: toni.perez@osg.fi

Cramo on täyden palvelun toimittaja, joka vuokraa koneita, kalustoa ja siirtokelpoisia tiloja rakennusyrityksille, teollisuudelle ja julkiselle sektorille. Uusien vuokrauskonseptien aktiivisen kehittämisen ansiosta Cramo tarjoaa laajan ja helposti saatavilla olevan valikoiman palveluita ja vuokrattavia tuotteita. Cramolla on noin 200 000 vuokrattavaa konetta, noin 150 000 asiakasta ja 2 400 työntekijää. Yritys toimii 15 eri maassa. Cramo-konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli 492,1 miljoonaa euroa. Cramo Finland Oy on osa Cramo-konsernia, jonka emoyhtiö Cramo Oyj on listattu Helsingin pörssissä.